فرمانده سپاه تهران بزرگ: خیلی دیر نیست، جشن «پیروزی نهایی» بر رژیم صهیونیستی را در «همین خیابان‌های پایتخت» برگزار کنیم

ایلنا نوشت:فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: رژیم صهیونسیتی امروز به طبل تو خالی تبدیل شده است و انسجام ملی ندارد و در راهبرد خود متزلزل شده است و دچار پوکی استخوان از درون شده است.

سردار حسن زاده با حضور در راهپیمایی روز قدس درباره اهمیت حمایت از ملت فلسطین گفت: امروز همه مردم به ویژه جوانان کشور در روز قدس در پایتخت بزرگ تهران نظام جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کردند؛ در مرکز نقطه‌ای که حاج قاسم سلیمانی فرمود اینجا حرم است و باید گفت رژیم صهیونیستی که شتاب دارد برای اینکه به نقطه پایان برسد با دیدن این صحنه پرشور و مشاهده اینکه همه مردم که بعد از گذشت سالیان سال با انگیزه و روحیه انقلابی و جهادی و حماسی حضور پیدا کردند به نقطه پایان نزدیک‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: خیلی دیر نیست که جشن پیروزی نهایی بر رژیم صهیونیستی را در همین خیابان‌های پایتخت با حضور دختران و پسران و زنان و مردان برپا کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ درباره سکوت نهادهای حقوق بشری در باره وضعیت ملت فلسطین و به ویژه شدت حملات در چند روز گذشته گفت: الان ٧٠ سال است که سازمان های بین المللی و آنهایی که مدعی حقوق بشر هستند درباره جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی سکوت کرده‌اند.

سردار حسن زاده افزود: نهادها امروز می دانند نه تنها نتوانسته اند کاری برای رژیم صهیونسیتی پیش ببرند بلکه آنچه که امروز اثرگذار است و آینده مردم فلسطین را رقم می‌زند فریاد ملت‌های مسلمان است. فریاد مرگ بر اسراییل مردم ایران و در سایر کشورها است که سرنوشت مردم فلسطین را رقم می زند.

وی با بیان اینکه حتما با حمایت مردم ایران و سایر ملت‌ها اسراییل از روی کره زمین محو می شود، تاکید کرد: رژیم صهیونسیتی امروز به طبل تو خالی تبدیل شده است و انسجام ملی ندارد و در راهبرد خود متزلزل شده است و دچار پوکی استخوان از درون شده و همه اینها علایم نقطه پایان عمر رژیم صهیونسیتی است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1754153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =