عکس | تحول شگفت‌انگیز هیکل هافبک رئال مادرید

ادواردو کاماوینگا هافبک 20 ساله فرانسوی در بهترین لحظات دوران فوتبالش به سر می برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این بازیکن با اعتماد آنچلوتی سعی می کند که درون زمین بهترین عملکردش را ارائه بدهد. بازیکن فرانسوی شرایط بسیار خوبی دارد. او یک روز بعد از بازی رئال مادرید و چلسی تصویری از خودش در حال تمرین بدنسازی منتشر کرد که نشان از شرایط بدنی بی نظیر او دارد. در حقیقت یوهان فرانچکین بدنساز شخصی این بازیکن نیز به تحول هیکلش در هفت ماه اخیر اشاره کرده است.

در حقیقت بدنساز بنزما تصویری از هیکل هفت ماه پیش کاماوینگا منتشر کرد و آن را با هیکل کنونی او مقایسه کرده است. در آن زمان کاماوینگا هیکلی نحیف تر را داشته و عضلاتش بسیار کمتر از حالا بوده است اما در این مدت با کمک بدنسازش و همچنین ماساژور خود ، "توماس سرافین" توانسته بسیار هیکلی تر شود.

عکس | تحول شگفت‌انگیز هیکل هافبک رئال مادرید

کاماوینگا روند آمادگی بدنی خود را با برنامه ای ویژه آغاز کرد. این بازیکن از نرم افزاری شخصی شده استفاده کرد که اطلاعاتی نظیر شرایط بدنی، خستگی عضلاتش یا مصدومیت های جزئی خود را در اختیار این نرم افزار قرار می دهد. فرانچسین و سرافین اطلاعات را به فایل اکسل منتقل می کردند و از این طریق شرایط بدنی او را زیر نظر می گرفتند. نتیجه این روش در امار نیز مشخص است: کاماوینگا همواره در آزمایش های بدنی بهترین نتیجه را گرفته و به ندرت مصدوم شده است. او در دوران فوتبالش فقط شش بازی را به علت مصدومیت از دست داده است که فقط یکی از غیبت هایش به علت خستگی عضلانی بوده است. او از زمان پیوستن به رئال همواره آماده بوده و هرگز مصدوم نشده است.

بیشتر بخوانید:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1754721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =