۳ نفر
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
نکات مهم در خرید عمده عینک

برای خرید عمده عینک قبل از هرچیز نیاز است که کالای مدنظر را شناخته و با ویژگی های خوب و بد آن محصول آشنا شوید.

ما در این مقاله سعی میکنیم نکات مهمی که برای خرید عمده عینک طبی و عینک آفتابی لازم است بدانید را یادآور شویم. فروشگاه های زیادی برای پخش عینک عمده وجود دارند ولی با رعایت و توجه به این نکات می توانید عینک مناسبی را انتخاب کنید و هم عینک عمده را با قیمت مناسب خریداری کنید.

خرید عمده عینک طبی

در خرید عمده عینک طبی بر خلاف خرید مشتری نهائی که عدسی عینک و فریم عینک در کنار هم به مشتری عرضه می شود، فریم عینک و عدسی های عینک به صورت جداگانه خریداری می شوند و با توجه به نسخه مشتری، عدسی داخل فریم قرار میگیرد (اصطلاحا تراش داده می شود). به همین خاطر ممکن است یک فروشگاه عمده عینک، محصولات فریم عینک را به صورت تخصصی عرضه کند و فروشگاهی دیگر انحصارا فقط روی محصولات عدسی عینک تمرکز داشته باشد. پس باید برای راحتی خودتان هم که شده، با مجموعه هایی همکاری کنید که تمامی محصولات مورد نیاز شما را تامین کنند. مجموعه بیناطب با فعالیت در ۳ حوزه فریم عینک، عدسی چشمی و تجهیزات چشم پزشکی تمام نیاز های شما در کلینیک چشم و یا فروشگاه عینک را برطرف میکند.

نکته دیگری که برای خرید عمده عینک طبی مطرح است، کیفیت و جنس فریم عینک است. از آن جا که عینک طبی برای رفع عیوب انکساری چشم استفاده می شود، بسیار مهم است که همزمان با برطرف کردن این عیوب به پوست و نقاط دیگر صورت مثل بینی و یا گوش آسیبی وارد نشود. همچنین عینک های طبی چون به صورت مدام و طولانی مدت در افراد استفاده می شوند، اهمیت بسیاری دارند.

بسیاری از جنس های نامرغوب فریم عینک می توانند در صورت و پشت گوش ایجاد حساسیت کنند. همچنین واکنش آلرژیک به عینک در فریم های فلزی بیشتر از پلاستیک است. فولاد ضد زنگ نیز برای کسانی که به نیکل حساسیت دارند، آلرژی ایجاد می کند. پس شما به عنوان کسی که برای فروشگاه خود خرید عمده عینک انجام میدهید، لازم است با جنس و کیفیت های مختلف فریم عینک آشنا شوید.

نکات مهم در خرید عمده عینک

خرید عمده عینک آفتابی

اگر تابه حال در گوگل برای خرید عمده عینک آفتابی جستجوئی کرده باشید، حتما با نتایجی همچون عینک آفتابی کیلوئی و .. روبرو شده اید. تمام این نتایج شما را به سمت یک خرید بی کیفیت سوق می دهند. عینک آفتابی ممکن است همانند عینک طبی به صورت مداوم استفاده نشود ولی اهمیت استفاده از عینک آفتابی و توجه به کیفیت آن با عینک طبی برابری می کند.

نکات مهمی که شما باید در خرید عمده عینک آفتابی توجه کنید :

معیار E-SPF در خرید عمده عینک

معیار E-SPF (Eye- Sun Protection Factor) با الهام از معیار SPF در محصولات مختلف نظیر کرم های ضد آفتاب طراحی شده است. این معیار نشان میدهد که استفاده از عینک چند برابر، محافظت از چشمان در مقابل اشعه فرابنفش UV را بهبود می بخشد. برای مثال عینک آفتابی با E-SPF معادل ۵۰، از چشمان شما در مقابل اشعهUV، پنجاه برابر بیشتر از زمانی که از عینک استفاده نمی کنید محافظت خواهد کرد.

رنگ لنز در خرید عمده عینک

در یک فروشگاه عینک برای کاربرد و سلیقه های مختلف نیاز است که عینک با رنگ لنز های مختلف وجود داشته باشد اما بهتر است کاربرد هرکدام از رنگ های لنز را بدانید:

  1. لنزهای روشن بیشتر برای حفاظت از ضربه استفاده می شود.
  2. لنز خاکستری یا قهوه ای نسبتا روشن در محیط های پرنور به کار می رود.
  3. لنز زرد برای محیط های با نور کم مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. لنز نارنجی، آبی و قرمز مخصوص محیط های نیمه آفتابی است.
  5. لنز قهوه ای و خاکستری خیلی تیره مناسب عینک آفتابی کویر و عینک دودی کوه است.

پلاریزه بودن عینک در خرید عمده عینک

این نوع پوشش از چشمان شما در مقابل نورهای بازتابی مزاحم محافظت میکند. نور های بازتابی میتواند از سطح جاده ساطع شود و یا در اثر بازتاب نور خورشید از سطح آب در دریا و محیط های آبی باشد. همینطور امکان بازتاب نور آزاردهنده در محیط های برفی و یخی زیاد است. پس بهتر است عینک های آفتابی که انتخاب میکنید، این ویژگی را داشته باشند.

قیمت عینک عمده در خرید عمده عینک

همانطور که در بالا اشاره کردیم برای خرید عینک و یا خیلی از محصولات دیگر همیشه انتخاب هایی مثل عینک کیلوئی وجود دارد ولی باید بدانید مهمترین عامل تاثیرگذار در قیمت عینک عمده ، کیفیت و جنس عینک است. پس اگر میخواهید جزو فروشگاه های باکیفیت عینک باشید، توجه داشته باشید که از چه مراکزی خرید عمده عینک انجام می دهید.

در خرید عمده عینک، مشابه خرید عمده سایر محصولات، نکته دیگری که برای همه مهم است شرایط پرداخت و تسویه حساب است ولی اگر شما به دنبال جذب مشتری بهتر و با کیفیت تر هستید، توجه به نکات بالا می تواند کمک بزرگی به شما در این مسیر کند. شرکت بیناطب با بیش از ۲۰ سال تجربه در تهیه و توزیع انواع محصولات اپتیکی؛ فروش عمده عینک طبی، فروش عمده عینک آفتابی و فروش عمده عدسی های آفتالمیک طبی، اکنون با چندین برند اختصاصی در بازه قیمتی متفاوت، تلاش دارد گام های موثری در ارائه محصولات با کیفیت و استاندارد مورد نیاز مردم عزیز کشورمان بردارد. فروشگاه های عینک طبی و آفتابی معتبر در سراسر کشور می توانند به صورت غیر حضوری و از طریق سایت شرکت بیناطب اقدام به خرید عمده عینک طبی و آفتابی کنند که مستلزم ایجاد حساب کاربری مخصوص هست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1754968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =