مشارکت ذوب‌آهن اصفهان در فعالیتهای خیریه/کمک به نیازمندان از طریق موسسه «والفجر»

معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی ذوب آهن اصفهان گفت: این مجتمع عظیم صنعتی در نیم قرن گذشته به مسئولیت های اجتماعی خود متعهد بوده و فعالیت های زیرساختی مهمی از جمله ساخت اتوبان اصفهان-ذوب آهن، بیمارستان شهید مطهری را انجام داده است.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، مهدی بهرامی در مراسم جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان لنجان اظهار کرد: این مجتمع عظیم صنعتی در نیم قرن گذشته به مسئولیت های اجتماعی خود به ویژه جهت مردم منطقه متعهد بوده و فعالیت های زیرساختی مهمی از جمله ساخت اتوبان اصفهان-ذوب آهن ، بیمارستان شهید مطهری ، ورزشگاه بزرگ فولاد شهر و ... انجام داده و در فعالیت های خیریه و عام المنفعه نیز مشارکت فعالی دارد.

وی افزود: این مجتمع عظیم صنعتی در کنار تولید، توجه به محیط زیست را در اولویت قرار داده و با ایجاد ۱۶ هزار و ۵۰۰ هکتار فضای سبز دست کاشت ، گام مهمی در این جهت برداشته است.

معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی ذوب آهن اصفهان ضمن اهداء کمک نقدی از سوی ذوب آهن اصفهان جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: این خانواده بزرگ از سه دهه گذشته با ایجاد موسسه خیریه والفجر جهت کمک به نیازمندان فعالیت نموده و ماهانه مقداری ازحقوق کارکنان شرکت به این امر اختصاص می یابد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1755119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =