تسنیم: ضارب، آیت‌الله سلیمانی را به «رگبار» بست + عکس‌ها

تسنیم نوشت: آیت‌الله سلیمانی که در حال انجام امور بانکی در ‌شعبه مرکزی بانک ملی بابلسر بود که توسط فردی مورد حمله قرار گرفته و ‌جان خود را از دست داد.

  • ‌آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌.

  • آیت‌الله سلیمانی که در حال انجام امور بانکی در ‌شعبه مرکزی بانک ملی بابلسر بود که توسط فردی مورد حمله قرار گرفته و ‌جان خود را از دست داد.

ضارب آیت‌الله سلیمانی را به رگبار بست‌

  • سایت خبری حوزه‌نیوز نیز درباره جزئیات این حادثه به نقل از یکی از شاهدان عینی اعلام کرد: آیت‌الله سلیمانی در بانک ملی نشسته بود که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و او را به رگبار بست که متأسفانه آیت الله سلیمانی به شهادت رسید و سه نفر دیگر مجروح شده‌اند.

ضارب دستگیر شد

  • روح‌الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز با تایید این خبر گفت: آیت‌الله سلیمانی صبح امروز براثر حمله مسلحانه به شهادت رسید که با تلاش دستگاه امنیتی ضارب دستگیر شد.

تایید سوء‌قصد به آیت‌الله سلیمانی

  • ‌پلیس مازندران با تایید سوء‌قصد اعلام کرد که عباسعلی سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر هدف سوء قصد قرار گرفت و خبرهای تکمیلی به زودی اعلام می‌شود.

مسئولیت‌های آیت‌الله سلیمانی

  • عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی (زاده ۱۳۲۶‌ در اسبوکلا سوادکوه) نماینده مجلس خبرگان رهبری است. وی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان از تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ پس از عبدالنبی نمازی بود.

  • از دیگر مسئولیت‌های او می‌توان به مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های ملی استان های مازندران و گلستان و امامت جمعه بابلسر اشاره کرد. وی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان نیز بوده‌است.

تسنیم: ضارب، آیت‌الله سلیمانی را به «رگبار» بست + عکس‌ها

تسنیم: ضارب، آیت‌الله سلیمانی را به «رگبار» بست + عکس‌ها

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1758755

برچسب‌ها