عملیات مشترک پلیسی و کشف ۴۴ کیلو تریاک از یک خانواده

جانشین انتظامی استان از کشف ۴۴ کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان خبر داد و افزود : در این عملیات پیچیده پلیسی اعضای یک خانواده دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سرهنگ " سید علی میر احمدی " به تشریح جزئیات این عملیات مشترک پرداخت و اظهار داشت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقداماتی اطلاعاتی بر روی عناصر اصلی و حرفه ای قاچاق مواد مخدر سرنخ هایی از انتقال یک محموله مواد مخدر بین شهرهای جنوبی استان کرمان پیدا کردند .

وی افزود : بررسی های پلیس نشان از این داشت متهم قصد دارد در پوشش خانواده و با یک دستگاه پراید همراه با اسکورت یک دستگاه پژو ۴۰۵ ، محموله تریاک را بین دو شهر جنوبی استان کرمان جا به جا نماید .

جانشین انتظامی استان با اشاره به جمع آوری اطلاعات تکمیلی و بررسی های همه جانبه ادامه داد : پس از هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان ، ماموران دو استان در یک عملیات ضربتی و همراه با تعقیب و گریز توانستند خودروی مذکور را در حوالی یکی از شهرهای جنوبی استان کرمان توقیف و زن و شوهری که در خودرو بودند را دستگیر کنند .

میر احمدی از کشف محموله ۴۴ کیلویی تریاک در خودروی پراید خبر داد و گفت : اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه برای شناسایی و دستگیری خودروی پژو ۴۰۵ ادامه دارد .

جانشین انتظامی استان در پایان تاکید کرد : یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال جدید برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر است که با امید به خداوند متعال و همکاری مردم به آن جامه عمل خواهد پوشاند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1759031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =