معاون پارلمانی رئیسی: دولت، تغییر فاطمی‌امین را به «مصلحت کشور» نمی‌داند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور و اعضای دولت از آقای فاطمی امین حمایت خواهند کرد و ما تغییر ایشان را در شرایط فعلی به مصلحت کشور نمی‌دانیم.

  • سید محمد حسینی درباره معرفی وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز آقای رئیس‌جمهور در این موضوع اعلام موضع نکرده‌اند، مطلبی هم که من قبلا در این مورد عنوان کردم یک احتمال بود و هیچ چیزی هنوز قطعی نیست، باید زمان بگذرد تا ببینیم تصمیم آقای رئیس‌جمهور در این باره چیست.

  • معاون پارلمانی رئیس جمهور درخصوص آخرین وضعیت بررسی استیضاح وزیر صمت از سوی مجلس بیان کرد: روز یکشنبه اسیتضاح مطرح خواهد شد و دولت به طور کامل از ایشان حمایت می‌کند

  • وی تاکید کرد: رئیس جمهور و اعضای دولت از آقای فاطمی امین حمایت خواهند کرد و ما تغییر ایشان را در شرایط فعلی به مصلحت کشور نمی‌دانیم و امیدواریم همان طور که در دور قبل نمایندگان با تعداد بالایی به استیضاح رأی منفی دادند، این بار هم همین‌طور باشد.

  • حسینی درباره رایزنی‌های دولت با مجلس درخصوص استیضاح فاطمی امین بیان کرد: به طور طبیعی ارتباطاتی با نمایندگان وجود دارد، توضیحات لازم به آن‌ها داده شده است. از جمله این‌که خواسته بعضی‌ها تشکیل وزارت بازرگانی بود که دولت به این خواسته عمل و لایحه را تصویب کرد و روز یکشنبه این لایحه تقدیم مجلس خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1759085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =