فارس نوشت:

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک و سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک، در یادداشتی خواستار انتشار آمار مرگ و میر در اردوگاه‌های نازی شد.

متن یادداشت این کارشناس عالی وزارت امور خارجه که در آستانه برگزاری پنجمین همایش بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین به رشته تحریر درآمده، به شرح ذیل است:

"زمانی که با یکی از مقامات سازمان صلیب سرخ در مکزیک گفت‌وگویی داشتم، او گفت کل آمار مرگ و میر در اسارتگاه‌های نازی، با ذکر نام و مشخصات آنها حدود 200 هزار نفر است که اکثریت نیز غیر یهودی هستند و این آمار شامل هر کسی است که در اسارتگاه‌ها مرده است.

از وی خواستم که این آمار را منتشر کند اما او گفت که این آمار محرمانه است؛ اینک سؤال اینست که چرا باید نام افرادی که در اردوگاه‌های نازی به هر دلیلی جان خود را از دست داده‌اند، منتشر نشود. هیچ دلیلی جز اینکه انتشار این آمار بطالت ادعاهای صهیونیست‌ها را مسجل می‌سازد، ندارد.

ایران و سایر کشورها و نیز سازمان‌های بین‌المللی باید به صلیب سرخ جهانی فشار آورند تا اسامی کسانی را که در اردوگاه‌های نازی مرده‌اند، منتشر کنند.

این فشار و افشاگری می‌تواند به شدت صهیونیست‌ها را مفتضح نماید و پایانی بر ادعای واهی کشته شدن 6 میلیون یهودی در اردوگاه‌های نازی باشد؛ موضوعی که به بهانه آن صهیونیست‌ها مظلوم‌نمایی می‌کنند و آن را بهانه‌ای بی ربط برای اقدام جنایتکارانه خود در اشغال فلسطین و کشتن هزاران هزار فلسطینی و آواره‌کردن میلیون‌ها تن از آنان قرار داده‌اند.

مناسب است کنفرانس حمایت از فلسطین و متعاقب آن سازمان هلال احمر ایران و کشورهای اسلامی و نیز سازمان کنفرانس اسلامی بر این امر تاکید و آن را پیگیری کنند."
 

 

/29212

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    1 3
    لطفا اين راي به گوگل پلاس را بزرگتر و بالاي صفحه بعد از تيتر بذاريد ديده بشه. نه كوچيك و تو اين گوشه پايين صفحه. با سپاس.