اجرای قوانین و مقررات حجاب و عفاف در مدارس با دقت پیگیری می شود

مدیرکل آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری گفت :اجرای قوانین و مقررات در خصوص حجاب و عفاف در مدارس با دقت پیگیری خواهد شد و تا کنون گزارش های مدارس نشان از اهتمام دانش آموزان و خانواده های استان بر حفظ حجاب و پوشش اسلامی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،افشین امیریان مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست شورای حجاب و عفاف گفت، آموزش و پرورش برای آگاهی رسانی به دانش آموزان و اولیای گرامی با استفاده از روش های نوین آموزشی برنامه ریزی نموده است.

وی گفت: آموزش و پرورش آماده عقد تفاهم نامه با کلیه گروه های تئاتر و نمایش به منظور حمایت از آثار فاخر استان در خصوص حجاب و عفاف می باشد.

افشین امیریان گفت: گروه های تئاتر و نمایش دارای کارهای فاخر و ارزشمند می توانند به صورت رایگان از سالن های نمایش و اجتماعات آموزش و پرورش استفاده نمایند.

وی گفت: اجرای قوانین و مقررات در خصوص حجاب و عفاف در مدارس با دقت پیگیری خواهد شد و تا کنون گزارش های مدارس نشان از اهتمام دانش آموزان و خانواده های استان بر حفظ حجاب و پوشش اسلامی است و این نشان از اصالت و اعتقادات دینی و مذهبی خانواده های چهارمحال و بختیاری است.

امیریان حضور داوطلبان آزاد ترمیم معدل با پوشش مناسب و لباس رسمی در محل برگزاری آزمون را ضروری دانست و تاکید بر حضور دانش آموزان با لباس فرم در جلسات امتحان نهایی نمود.

وی همچنین با اشاره به تلاش رسانه های دشمن در فضای مجازی برای گسترش بی حجابی، از خانواده ها خواست تا مراقبت اقدامات دشمن باشند چرا که هدف اصلی دشمن فروپاشی نهاد مقدس خانواده در جامعه اسلامی است.

همچنین در این نشست معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان از پویش کتابخوانی با محوریت سه کتاب ترگل، شاخه نبات و اینترنت پاک به مسئولیت کانون های فرهنگی تربیتی خبر داد و گفت : وضعیت عفاف و حجاب مراکز و مدارس غیر دولتی بررسی و با مسیولین مدارس غیر دولتی که قوانین و مقررات را رعایت نمی‌کنند بر خورد خواهد شد.

وی از شناسایی دقیق مدارس در معرض آسیب و اعزام مبلغین کشوری به این مدارس خبر داد و گفت : این اقدام با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی صورت خواهد گرفت.

وی تهیه و نشر گسترده کلیپ و محتواهای جذاب در موضوع عفاف و حجاب وتوجه ویژه به دانشگاه فرهنگیان و برگزاری دوره های معرفتی و اقناعی برای دانشجو معلمان با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه را از دیگر برنامه های در حال اجرای عفاف و حجاب آموزش و پرورش استان دانست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1759785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =