۰ نفر
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
پلوسی: اوکراین باید در جنگ با روسیه پیروز شود

ایرنا نوشت: نانسی پلوسی در مصاحبه‌ای تاکید کرد که از نظر وی و آمریکایی‌ها، اوکراین در جنگ با روسیه باید به هر قیمتی پیروز شود.

 آسوشیتدپرس، پس از آغاز جنگ اوکراین و روسیه، پلوسی رئیس وقت مجلس نمایندگان آمریکا جزء اولین دولتمردان آمریکایی بود که به کی‌یف سفر کرد.

پلوسی که ۱۱ اردیبهشت سال گذشته (اول ماه مه) به اوکراین سفر و با ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور این کشور دیدار کرده بود روز شنبه و به مناسبت یک سالگی آن سفر مصاحبه‌ای با آسوشیتدپرس انجام داد.

وی در این مصاحبه گفت: ما باید برنده شویم و این جنگ را به خاطر مردم اوکراین و برای کشور خودمان به یک نتیجه مثبت برسانیم. اکنون در جهان بین دموکراسی و خودکامگی جنگی وجود دارد که جلوه آن در برهه کنونی در اوکراین است.

پلوسی همچنین به آسوشیتدپرس افزود: حمایت از اوکراین در هر دو مجلس آمریکا و از سوی هر دو حزب وجود داشته است. مردم آمریکا از دموکراسی در اوکراین حمایت می‌کنند و من معتقدم تا زمانی که نیاز به حمایت از دموکراسی داشته باشیم و تا زمانی که برای پیروزی لازم باشد، به حمایت خود ادامه خواهیم داد.

رئیس وقت مجلس نمایندگان آمریکا در ویدئویی که در سفر سال گذشته‌اش به اوکراین منتشر شد، خطاب به زلنسکی گفت: جنگ شما مبارزه همه ما است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1760242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =