۳ نفر
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کل‌کل برجامی و جنجالی اولیانوف با نورمن

ایسنا نوشت: پس از توییت میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در وین درباره اینکه آمریکا و تروئیکای اروپا می‌خواهند برجام را که دستاورد مهم عدم اشاعه هسته‌ای بوده و هست منحل کنند، این توییت با واکنش خبرنگار وال استریت و جدال لفظی میان او با نماینده روسیه مواجه شد.

 میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی روز شنبه در توییتی نوشت: به نظر می‌رسد آمریکا و تروئیکای اروپایی می‌خواهند برجام را که دستاورد مهم عدم اشاعه هسته ای بوده و هست منحل کنند.

وی ادامه داد: هر روز تاخیر آنها در از سرگیری مذاکرات وین ما را به مرحله بدون بازگشت نزدیک‌تر می‌کند.

پس از این توییت لارنس نورمن خبرنگار وال استریت ژورنال در پاسخ به توییت وی نوشت: سفیری که کشورش به دلیل حمله وحشیانه خود به اوکراین و استفاده از تجهیزات نظامی ایران در تخطی از برجام این توافق را قفل کرده و هرگونه امیدی برای احیای دیپلماسی را از بین برده است چنین می گوید. نفاق را ضرب در یک میلیون کنید.

میخائیل اولیانوف نیز در پاسخ به نورمن نوشت: رونامه نگاری که نمی تواند برای ادعای خود مدرکی ارائه کند و با تمام وجود از تلاش های مقامات خود برای اینکه موضوع عدم اشاعه هسته ای را با ادعاهای مربوط به موضوعات دیگر مخلوط کند حمایت می‌کند چنین حرفی می زند! این درست است. چرا که نه؟ او انجام صادقانه وظایف حرف‌ای خود را این‌گونه می‌بیند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1760394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =