هنوز هیچ منبع رسمی خبر استعفای آیت​الله دستغیب نماینده مردم شیراز در مجلس خبرگان رهبری را تایید نکرده است.

صبح امروز خبر استعفای آیت الله علیمحمد دستغیب  به نقل از برخی رسانه های ضد انقلاب منتشر شد. خبری که تاکنون از سوی هیچ منبع رسمی تایید نشده است. دیگر اعضای مجلس خبرگان رهبری هم این خبر را تایید نکرده اند.
آیت الله عبدالله  کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با بیان اینکه "علی محمد دستغیب هیچ جایگاهی در مجلس خبرگان ندارد"، به وی هشدار داد که مواظب باشد با طناب فتنه‌گران در چاه بدعاقبتی سقوط نکند.وی در خصوص استعفای علی‌محمد دستغیب، به فارس گفت: آقای علی‌محمد دستغیب با مواضعی که در جریان فتنه همسو با دشمنان اسلام و معاندان نظام گرفت، جایگاه و موقعیت خود را به عنوان نماینده مجلس خبرگان در میان اعضا از دست داد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه دستغیب هیچ جایگاهی در مجلس خبرگان رهبری ندارد، تصریح کرد: هشدار و تذکرهای جدی به وی داده شد و در چارچوب آیین‌نامه مجموعه‌ متنابهی از اعضا طرح عزل وی را مطرح کردند و در کمیسیون تحقیق نیز نسبت به عزل وی تأکید و تأیید شد. اما به دلیل رأفت و سعه‌ صدر مقام معظم رهبری و پیشنهاد ایشان اعضا تصمیم گرفتند که این مسئله را در دستور کار قرار ندهند.
همچنین  آیت الله حسینی شاهرودی با اینکه مجلس خبرگان رهبری هیچ ارزش و اهمیتی به اتهامات آقای دستغبب قائل نیست، گفت: آقای دستغیب باید از اینکه جمهوری اسلامی و دستگاه قضایی وی و مواضعش را تحمل می‌کنند، خوشحال باشد.
نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامه علی‌محمد دستغیب به آیت‌الله مهدوی‌کنی و تکرار اتهامات وی به نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: متاسفانه در حالی شاهد اتهام‌زنی‌های بی‌ارزش آقای دستغیب به نظام جمهوری اسلامی هستیم که ایشان در 2 اجلاس اخیر خبرگان شرکت نکرده است.
/29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =