نوه بنیانگذار انقلاب گفت: در آروز داریم که روزی دنیا را بدون سیطره صهیونیست ببینیم

به گزارش خبرآنلاين، در آستانه برگزاري کنفرانس دوم انتفاضه فلسطين، مهمانان خارجي اين کنفرانس به همراه علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي، نبيه بري رييس مجلس لبنان و همچنين رييس مجلس کومور، با حضور در حرم مطهرامام راحل، ضمن اداي احترام به بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، با سيدحسن خميني ديدار کردند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن خميني در اين مراسم، در سخناني اين کنفرانس را بسيار مهم خواند و اظهار كرد: آرزوي هر مسلمان نابودي اسرائيل است و در اين، هيچ ترديدي نيست. اين مهم از روزي که جرقه‌هاي آغازين انقلاب زده شده، در پيشاني اهداف انقلاب بود.
وي افزود: بيت‌المقدس براي ما مسلمانان آن‌قدر ارزشمند است که در قرآن در آيه معراج پيامبر(ص) به آن مکان مقدس اشاره مي‌شود. آروزي همه ما اين است که روزي دنيا را بدون سيطره صهيونيست ببينيم.
يادگار امام خاطرنشان كرد: امروز جهان عرب در يک بهار بيداري اسلامي قرار دارد. شايد خيلي‌ها مي‌پنداشتند که اين حرکات به نوعي به مشروعيت رژيم صهيونيستي کمک مي‌کند در حالي‌که شرايط و مختصات جهان امروز هيچ عاملي را براي از بين برون اسرائيل بيش از دموکراسي هاي جهان عربي، محکم‌تر و موثرتر نمي‌شناسد.
وي افزود: روند پايان رژيم صهيونيستي از فريادهاي مردم تونس و مصر کليد زده شده است. اسرائيل با موشک و بمب از بين نخواهد رفت. اسرائيل با بيداري امت‌هاي اسلامي به خصوص امت‌هاي عربي نابود خواهد شد.
وي با بيان اين‌که «بزرگترين راه از بين بردن دروغ اين است که چراغ حقيقت افروخته شود» گفت: دروغ روژيم صهيونيستي هم با بيداري اسلامي از بين خواهد رفت اميدواريم خداوند در همين عمر ما اين آرزوي ديرينه امام و همه مسلمانان را برآورده کند.
سيد حسن خميني در پايان ضمن خوشامدگويي به مهمانان خارجي کنفرانس انتفاضه فلسطين براي تحقق اهداف اين کنفرانس و آرمان‌هاي ملت مسلمان به خصوص ملت فلسطين دعا کرد.
پيش از سخان يادگار امام، علي لاريجاني در سخناني، رژيم صهونيستي را غده سرطاني پيش رونده خواند که از بين رفتن آن وظيفه ديني و ملي همه کشورهاي اسلامي است.
اين مراسم جمعه‌شب با اداي احترام مهمانان خارجي به مقام شامخ امام راحل و اقامه نماز مغرب و عشاء آغاز شد و با ضيافت شام يادگار امام در حرم مطهر به پايان رسيد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =