واکنش فلاحیان، وزیر پیشین اطلاعات به «ترور» آیت‌الله سلیمانی / ائمه‌جمعه، «دفاع شخصی» یاد بگیرند

جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین فلاحیان گفت: حتما عقبه‌ای پشت این ترور هست و این‌ها روش‌های جدیدی است که راه انداختند.

  • چند روز قبل آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و کاشان و عضو مجلس خبرگان رهبری، در شهر بابلسر حین مراجعه به بانک بر اثر تیراندازی نگهبان بانک به شهادت رسید.

  • خبرنگار جماران در حاشیه مراسم تشییع آیت الله سلیمانی در شهر قم با حجت الاسلام و المسلمین علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات و عضو سابق مجلس خبرگان رهبری گفت و گوی کوتاهی در خصوص شخصیت ایشان انجام داده که در پی می آید:

لطفا درباره ابعاد شخصیت شهید آیت‌الله سلیمانی سخن بگویید.

  • آیت‌الله سلیمانی عضو مجلس خبرگان بودند. شخصیت با صلابت، قاطع و با سوادی داشتند. نسبت به توطئه‌های دشمن آگاه و توجیهه بودند. در خط ولایت در هر جا که بود چه در منصب امامت جمعه و چه در سایر مناصب خوب عمل کرد، خوب رفتار کرد؛ به گونه‌ای که همه دوستان به نیکی از ایشان یاد می‌کنند و تحت تاثیر جاذبه شخصیتی او هستند. حیف شد که از دست ما رفت واقعا ضربه‌ای بود بر پیکر روحانیت.

با توجه به این سوء قصد چه توصیه‌ای به ائمه جمعه دارید.

  • من از این حوادث و حوادث دیگر به ائمه جمعه گفتم بی توجهی به حفاظت خیلی کار خطرناکی است و اکنون بعد از این اتفاق پیشنهاد می‌کنم که ائمه جمعه دفاع شخصی را یاد بگیرند و بدانند دشمن غفلت نمی‌کند.

  • امیر المومنین علیه‌السلام می‌فرمایند، «من کسی نیستم که سرم را زیر برف کنم تا دشمن به سراغم بیاید». ائمه جمعه این سخن امیرالمؤمنین ع را عمل کنند. این حوادث خیلی غم‌انگیز و کمرشکن است. آماده مقابله باشند همه باید احتیاط بکنند.

به نظر شما عقبه‌ای پشت این ترور هست.

  • حتما هست و این‌ها روش‌های جدیدی است که راه انداختند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1761033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =