در هفت​ای که گذشت، سید حسن خمینی از لزوم متشکل شدن نیروهای دلسوز انقلاب سخن گفت.امروز هم یک عضو اصولگرای مجلس خبرگان و یک نماینده اصلاح​طلب مجلس از اهمیت این موضوع سخن گفتند.

 آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه هرگونه اقدامی که وحدت را تضعیف کند و موجب یاس نیروهای ارزشی و انقلابی شود، شایسته نیست، تصریح کرد: اصولگرایان باید اقداماتی را انجام دهند که به موجب آن نیروهای ارزشی و انقلابی تقویت شوند.
اين عضو کمیته داوری کمیته7+8 با بیان اینکه اتحاد در برابر جریان‌های فتنه، انحرافی و غیرهمسو با نظام نشانگر بصیرت است، به فارس گفت که مایوس کردن نیروهای ارزشی شایسته نیست.
محمد رضا خباز نماینده کاشمر در مجلس هم با بيان اينکه اختلاف و دو دستگی همیشه سبب اضمحلال بوده است، از این رو رهبران انقلاب و دلسوزان نظام همیشه به دنبال ایجاد و حفظ وحدت و کمرنگ کردن و از بین بردن اختلافات بوده‌اند.
وي با بيان اينکه دغدغه سید حسن خمینی در خصوص متشکل و فعال شدن نیروهای دلسوز نظام ، دغدغه‌اي براي انقلاب است، به ايلنا گفت: یکی از اشکالات اساسی دولت نهم و دهم به حاشیه راندن نیروهای دلسوز و پایبند به نظام بود، این دولت‌ها نیروهای انقلابی و دلسوز را در درون دولت قلع و قمع کردند که اتفاقاً آسیب آن را نیز اکنون در کشور می‌بینند.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =