مهر نوشت:

 
سایت‌های خبری هر روز خبرهای گوناگونی را منتشر می‌کنند که برخی از آنها صرفا در حد شنیده‌هاست و ممکن است چندان مبنای محکمی نداشته باشد. در عین حال برخی از این خبرها برای اطلاع خوانندگان مرور می‌شود.
امیدوارم برکناری‌ام از نشریه هلال احمر به خاطر موضعگیری علیه جریان انحرافی نباشد
کامران باقری لنکرانی وزیر سابق بهداشت در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: برکناریم از سردبیری نشریه بین‌المللی پزشکی هلال احمر اهمیت زیادی ندارد اما امیدواریم این تصمیم مسئولان جمعیت هلال احمر به خاطر موضعگیری‌های بنده علیه جریان انحرافی نباشد.
فرافکنی دولت، نتیجه بی‌صداقتی آنهاست
محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به عدم تحقق وعده‌ها و ادعاهای پیشین دولت به سایت خبری فردا گفت: آنها در این باره صداقت پیشه نکرده و به ناکارآمدی در برخی حوزه‌ها اقرار نکردند، این ناکارآمدی‌ها که امروز منجر به اختلاس تاریخی شده، نتیجه‌‌همان بی‌صداقتی‌های دیروز است که امروز فرافکنی دولتی‌ها و انداختن تقصیر‌ها به گردن دیگران را در پی دارد.
من از امیر منصور زرنگتر هستم!
سایت خبری تابناک نوشت : شنیده شده بزرگترین بدهکار سیستم بانکی کشور که روابط ویژه‌ای با گروه انحرافی دارد در جلسه‌ای گفته علت گیر افتادن امیر منصور آریا این بود که نتوانست به موقع بانک خود را تاسیس کرده و سررسید بدهی‌های خود را تسویه کند. وی در ادامه افزوده است: ولی من بانک خودم را راه‌اندازی کرده ام و به مشکل بر نمی‌خورم.
از دلالی فرش تا کار چاق کنی گروه انحرافی
تابناک در خبر دیگری نوشت : یکی از دلالان حوزه فرش که اصرار دارد خودش را از فعالین این رشته معرفی کند و با پشتیبانی عناصر انحرافی توانسته پروژه‌های بزرگ را در شمال کشور به دست گیرد نقش کارچاق کن و واسطه را برای گروه انحرافی به عهده گرفته است ، این شخص در جابجایی مقادیر بسیاری ارز برای این جریان فعالیت داشته است.
10متهم تجاوز گروهی در کاشمر آزاد شدند
سایت خبری قاصد با اشاره به 10 متهم تجاوز گروهی در کاشمر نوشت: این افراد متهم بودند 16 خرداد در حمله گروهی به زنی جوان در کاشمر، به وی تجاوز کرده اند اما بعدا با اطلاع رسانی مسئولان ارشد قضایی مشخص شد بسیاری از اطلاعات منتشر شده در این موضوع، غلو شده و نادرست بوده است.یک مقام مسئول در دادگستری مشهد نیز در این خصوص گفت: تعدادی از این افراد با ضمانت آزاد و تعدادی نیز تبرئه شده اند تا تحقیقات بیشتر از زن مدعی و سایر شاهدان انجام شود.
رئیس سازمان بازرسی ادعای یارانه ای رئیس جمهور را تبلیغاتی دانست
مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور، با بیان این که این سازمان در بسیاری از موارد تذکرات لازم درباره تخلفات صورت گرفته از سوی امیر منصور آریا و افراد نزدیک به وی را به بانک مرکزی گزارش کرده بود،به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سازمان بازرسی در انتشار اسناد تاکنون برای آرامش مردم خویشتن داری کرده و در صورت نیاز اسناد را برای اطلاع عموممنتشر خواهد کرد. وی با اعلام مخالفت سازمان بازرسی کل کشور از 3 برابر شدن یارانه‌ها افزود: بیان افزایش یکباره پرداخت یارانه‌ها آنهم به میزان 3 برابر پرداخت فعلی بیشتر شبیه تبلیغات می‌باشد تا اقدام عملی.
نمایندگان مجلس از هیئت رئیسه شکایت می‌کنند
سایت خبری آتی نوشت:سید فاضل موسوی عضو کمیسیون اصل نود مجلس از شکایت تعدادی از نمایندگان از هیئت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد که نمایندگان شاکی از رئیس جمهور از حالا خودشان را آماده کرده‌اند تا در روز یکشنبه هفته آینده تذکرات جدی دهند و حتی یک بحثی را هم مطرح کردند که من امیدوارم که این اتفاق نیفتد. در واقع تعدادی از این نمایندگان می‌گویند چون هیئت رئیسه در جریان این کار تخلف کرده، ما می خواهیم از اعضای هیئت رئیسه شکایت کنیم.
4545
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزاد IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
    3 0
    اسم این آقا مه آفرید امیر خسروی است نه امیر منصور آریا. امیر منصور آریا نام شرکت سرمایه گذاری وابسته به ایشان است. حتی روزنامه ها و سایتهای خارجی هم این مطلب را رعایت می کنند، نمی دانم چرا وبسایتهای ایرانی از درک این تفاوت عاجزند!
    • امیر IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
      2 3
      فرزاد خان مه آفرید اسم زنونه است نه مردونه!
  • بدون نام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
    8 1
    از وقتی شکل ارسال پیامها رو عوض کردید خیلی خیلی محتاط تر شدید. ظاهرا رئیستون رو عوض کردند تا هرچیزی در ایجا نوشته نشه. رنگ و لعاب قشنگ شده از مخاطبین خبری نیست. آفتابه لگن هفت دست ناهار و شام هیچی. تعطیل کنید بره پی کارش عزیز جان. من خودم تو این چند روز چندتا نظر گذاشتم هیچکدوم درج نشد. شما هم مثل بقیه مدح و ثنا کنید ببینیم چی میشه. خسته نباشید. کارها با انتقاد درست اصلاح میشن نه با تمجید.
    • بدون نام LB ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
      3 4
      قضاوت عجولانه می فرمایید. به نظر من که خیلی هم خوب شده و نظر هم میگذارند و بدونید که انتقادهای بعضی فقط لوس بازی و از سر خودبزرگ بینی است تا انتقاد سازنده ی کارشناسی. من به شخصه از ظاهر جدید سایت بسیار خوشم آمده و تبریک می گویم که برخلاف خیلی ها که از کدهای آماده استفاده میکنند سیستم به این زیبایی و خیلی فارسی و زیبا طراحی و اجرا کردید.