۲۹ نفر
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
ترامپ در کنار ریحانا و لوپز

عکس چهره‌های مشهور همیشه در صفحات اول رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند تا مخاطبان همه‌ی جهان آنها را ببینند. اما در این میان چه کسی، کدام زوج‌های مشهور بیشترین عکس را دارند؟ این مطلبی است که کانون توجه بسیاری است.

سمیه تاج الدین: برای پیدا کردن پرعکس‌ترین افراد مشهور جهان، به داده‌های Getty Images مراجعه کردیم که بیش از ۱۰۰۰ نفر از معروف‌ترین افراد مشهور جهان در حوزه‌های مختلف از جمله فیلم، تلویزیون، موسیقی، سیاست، کسب و کار، ورزش، مد و ... نگاهی کرده‌ایم.

نتایج بسیار جالب توجه است. اکنون لحظه‌ای فکر کنید؛ انتظار دارید چه کسی را در این لیست ببینید یا او را در چه رتبه‌ای تصور می‌کند. آیا به اندازه‌ای کنجکاو شده‌اید که بدانید مشهورترین افراد جهان چه کسانی هستند؟

پرعکس‌ترین افراد مشهور جهان

دونالد ترامپ با ۴۶۳۵۷۴ عکس

باراک اوباما با ۳۳۶۸۲۳ عکس

ملکه الیزابت دوم با ۲۳۰۴۹۵ عکس

کیت میدلتون با ۱۵۵۵۰۵ عکس

راجر فدرر با ۱۴۹۵۷۷ عکس

پرنس ویلیام با ۱۴۸۷۸۴ عکس

جو بایدن با ۱۴۳۴۱۲ عکس

هیلاری کلینتون با ۱۳۵۵۰۱ عکس

اندی موری با ۱۳۲۲۹۵ عکس

پرنس چارلز با ۱۳۰۳۳۴ عکس

سرنا ویلیامز با ۱۲۵۲۵۷ عکس

التون جان با ۱۲۳۰۸۰ عکس

پرنس هری با ۱۱۹۳۷۹ عکس

جنیفر لوپز با ۱۰۷۹۹۷ عکس

پاریس هیلتون با ۱۰۱۴۳۸ عکس

جیمی کیمل با ۱۰۰۵۲۰ عکس

بیل موری با ۹۲۱۹۴ عکس

ریحانا با ۸۶۲۴۷ عکس

جیمی فالون با ۸۲۴۶۴

دونالد ترامپ؛ پرعکس‌ترین ستاره جهان

کسی جز رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دونالد ترامپ پرعکس‌ترین شخص نیست. این تاجر ۷۵ ساله که به سیاستمدار تبدیل شده است، در زمان تحقیق ۴۶۳،۵۷۴ نتیجه را در Getty Images به دست آورده است.

دیگر عکس‌های مشهور

در میان ۲۰ سیاستمدار برتر، در کنار ترامپ، سه سیاستمدار دیگر آمریکایی قرار دارند. باراک اوباما در جایگاه دوم قرار دارد و جو بایدن و هیلاری کلینتون در رتبه‌های هفتم و هشتم قرار دارند. این موضوع به این معنی است که هر حرکت افراد سیاسی تحت نظارت، بررسی و انتشار خواهد بود؛ بنابراین جای تعجب نخواهد داشت که این چهره‌های برجسته را در میان پر عکس‌ترین‌ها ببینید.

در این میان، تنها سیاستمداران نیستند که بیشترین عکس را دارند. خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا نیز به لحاظ جهانی بسیار مشهور هستند. آنچه بیشتر تعجب آور است این است که کیت میدلتون نزدیک به ۷۰۰۰ عکس بیشتر از همسرش پرنس ویلیام دارد.

ستاره‌های فوتبال و بسکتبالیست‌ها نیز اغلب عکس می‌گیرند؛ اما در واقع این ستاره‌های تنیس جهان هستند که بیشتر عکس می‌گیرند. این نشان می‌دهد که این ورزش و قهرمانان آن در سطح جهانی چقدر محبوب هستند.

فدرر و موری به سیاستمداران و سلطنتی‌ها می‌پیوندند تا ۱۰ نفر برتر را تکمیل کنند، در حالی که مکان‌های ۱۱ تا ۲۰ تحت سلطه‌ی نوازندگان، میزبانان تلویزیون، شخصیت تلویزیونی و فقط یک بازیگر است.

التون جان، بیشترین عکس را در میان موسیقیدانان دارد و سپس ریحانا قرار دارد.

57245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1764461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =