«پالس‌های مثبت» درباره فرجام طرح ساماندهی کارکنان دولت /  «حذف پیمانکاران» قعطی شد؟

ایلنا نوشت: فعالان پویش طرح ساماندهی بعد از دستور رئیس جمهور مبنی بر حذف پیمانکاران به ادامه‌ کار امیدوار شده‌اند و توقع دارند در تابستان امسال دیگر پیمانکاران در پروژه‌های مختلف حذف شده باشند.

  • فعالان پویش طرح ساماندهی استخدام کارکنان از اظهارات رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ابراز خرسندی کردند. ابهامات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت برطرف شد. با رفع ابهامات طرح ساماندهی استخدام کارکنان، تکلیف ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی و تبدیل وضعیت آنها و مشمولان طرح ساماندهی استخدام کارکنان مشخص می‌شود. ساماندهی نیروهای شرکتی و قراردادی و تبدیل وضعیت آنها در طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت گنجانده شده است.

  • فعالان پویش طرح ساماندهی در تماس، از اظهارات عیسی‌زاده، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ابزار خرسندی کردند؛ آن‌ها گفتند امیداوریم تا قبل پایان بهار کار به پایان برسد و دوباره کار را عقب نیندازند.عیسی زاده در برنامه تلویزیونی صف اول گفته بود: ما به جد به دنبال تصویب طرح ساماندهی هستیم و روند رفع ابهامات طرح را با سرعت به پیش می‌بریم.

  • رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه عده‌ای اطلاعات غلط به مجمع تشخیص مصلحت داده‌اند و مدعی شده‌اند طرح بار مالی دارد؛ افزود: این طرح هیچ‌گونه بار مالی ندارد و به دوستان توصیه می‌کنم اطلاعات غلط ندهند.ظاهراً جلسات مشترک مجلس با سازمان امور استخدامی و شورای نگهبان با هدف رفع ابهامات طرح ساماندهی در هفته آتی ادامه خواهد داشت؛ تا امروز دو نشست مشترک در همین رابطه برگزار شده است.

  • فعالان پویش طرح ساماندهی بعد از دستور رئیس جمهور مبنی بر حذف پیمانکاران به ادامه‌ کار امیدوار شده‌اند و توقع دارند در تابستان امسال دیگر پیمانکاران در پروژه‌های مختلف حذف شده باشند.


بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1764515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =