کلاف سردرگم صدور گواهی نامه پایه‌یک در هرمزگان

نبود مراکز برگزاری آزمون صدور گواهینامه پایه یک در استان هرمزگان، باعث شده که متقاضیان هرمزگانی جهت اخذ گواهینامه مذکور به ناچار به استان های دیگر مراجعه کنند. با توجه به دوری مسافت، هزینه ایاب و ذهاب و مشکلات فراوان یک آموزشگاه توانست امتیاز برگزاری این آزمون را بدست آورد اما بعد از مدت کمی فعالیت به دلیل نبود امکانات مورد نیاز امتیاز این آموزشگاه لغو و متقاضیان با مشکلاتی روبه‌رو شدند.

صبح ساحل نوشت: «سرهنگ مجید صالحی پور»، رییس پلیس راهور هرمزگان در این باره گفت:« تنها مرکز ارائه گواهینامه پایه یکم و صاحب امتیاز برگزار کننده این آزمون در بندرعباس با وجود دریافت تسهیلات نتوانست برخی از استانداردهای فراجا را عملی کند و مجوز برگزاری آزمون پایه یک و صدور گواهی نامه این آموزشگاه از سوی فراجا لغو شد».


وی در خصوص زمان احتمالی بازگشایی گفت:« طبق برنامه‌ریزی های گذشته بنا بود این آموزشگاه قبل از سال مجددا بازگشایی شود ولی در حال حاضر نمی‌توان تاریخ دقیقی برای آغاز برگزاری آزمون گواهی پایه یک در بندرعباس اعلام کرد اما با پیگیری‌های انجام شده امیدواریم در سال جدید اجرایی شود».
مجید صالحی پور در ادامه گفت:« افرادی که قبلا برای دریافت گواهی‌نامه پایه یک ثبت نام کرد و کارهای اولیه را انجام داده اند اما به دلیل تعطیلی آموزشگاه، روند صدور گواهی ناتمام مانده، می‌توانند با مراجعه با واحد صدور گواهی نامه پلیس یا آموزشگاه معین ۲ نسبت به دریافت گواهی‌نامه خود اقدام نمایند».


رییس پلیس راهور هرمزگان گفت: «در حال حاضر امکان ثبت نام متقاضیان جدید تا اعلام آموزشگاه جدید وجود ندارد؛ راهداری کشور امتیاز پایه یک برای شهرستان بندرعباس، میناب و لنگه را صادر کرده، فراخوان انجام شده و فرایند انتخاب آموزشگاه جدید در حال انجام است و در چند ماه آینده اعلام می‌شود».

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1765830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =