توسل به سخنان ویکتور هوگوی فرانسوی و تولستوی روسی ، جایگزین فرمایشات امام صادق؟!

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی به برخی از اقدامات تبلیغاتی در شهر انتقاد کرد و نوشت:  رعایت حجاب، از واجبات قطعی شرعی است ولی تا زمانی که حکمرانی اسلامی عدالت اقتصادی و اجتماعی را در جامعه محقق نکند نمی‌تواند مشکل حجاب را حل کند.

  • باید خود را سرزنش کنیم که شایستگی حفاظت از انقلاب اسلامی را که امام خمینی با زحمات طاقت‌فرسا آن را رهبری کردند و مردم ایران با فداکاری کم‌نظیر خود آن را به پیروزی رساندند، نداشتیم. اگر با روش اعتدالی به پیش رفته بودیم و به اصحاب افراط و تفریط مجال صحنه‌ گردانی نمی‌دادیم، کار به جائی نمی‌رسید که امروز مردمی که گرفتار تأمین معیشت خود هستند درگیر اموری از قبیل حجاب شوند.

  • رعایت حجاب، از واجبات قطعی شرعی است ولی تا زمانی که حکمرانی اسلامی عدالت اقتصادی و اجتماعی را در جامعه محقق نکند نمی‌تواند مشکل حجاب را حل کند. اگر عدالت محقق شود، خود مردم تمام احکام دین را رعایت خواهند کرد و نیازی نخواهد بود متولیان امور فرهنگی کشور به جای استناد به فرمایشات امام صادق، که اکنون در ایام سالگرد شهادت آن حضرت قرار داریم، به سخنان ویکتور هوگوی فرانسوی و تولستوی روسی برای لزوم رعایت حجاب متوسل شوند و در سطح شهر، جملات آنان را برای ترویج حجاب تابلو کنند! آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1766254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =