رئیس جامعه مدرسین به مسئولان: «گره کور» به کار مردم نزنید، «گره‌گشای» کار آنان باشید

تسنیم نوشت:حسینی بوشهری در قسمتی از بیانات خود خطاب به مسئولان تصریح کرد: گره‌گشای کار مردم باشید نه گره کور به کار مردم بزنید و مسئولیت امروز مدیران به برکت خون پاک شهدا و همراهی مردم است و مردم در انتخابات پیش‌رو با حضوری پرشور و گسترده شرکت خواهند کرد.

  • رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مسئولیت امروز مدیران به برکت خون پاک شهدا و همراهی مردم است گفت: گره‌گشای کار مردم باشید نه گره کور به کار مردم بزنید.

  • یادواره سردار شهید یوسف بردستانی و شهدای بخش بردخون و گرامیداشت سالگرد شهید رستم بابایی و شهید گمنام در بردخون با حضور سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری شامگاه دوشنبه برگزار شد.

  • آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در این آیین که در بردخون برگزار شد، خطاب به جوانان بیان کرد: شهیدان با تحمل تمام سختی‌ها و مشکلات در جبهه‌ها هرگز گلایه نکردند و این جلسه پیام صبر استقامت و پایداری شهیدان در دوران سختی است که به نسل جوان منتقل می‌شود.

  • نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری از ناکامی توطئه دشمنان خبر داد و افزود: دشمن می‌خواهد بین نظام و مردم شکاف و گسست ایجاد کند، اما کور خوانده و مردم انقلابی و ولایی راه و مسیر شهدا را ادامه خواهند داد.

  • وی در قسمتی از بیانات خود خطاب به مسئولان تصریح کرد: گره‌گشای کار مردم باشید نه گره کور به کار مردم بزنید و مسئولیت امروز مدیران به برکت خون پاک شهدا و همراهی مردم است و مردم در انتخابات پیش‌رو با حضوری پرشور و گسترده شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1766749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =