واکنش جالب یحیی به پیشنهاد 90 میلیاردی تیم صنعتی

مهر نوشت: یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از کسب عنوان قهرمانی با این تیم در لیگ برتر، حالا با پیشنهاد حیرت انگیز یک تیم صنعتی مواجه شده است که می‌تواند رکورد نقل و انتقالات را بشکند.

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب ۶۶ امتیاز به عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور رسید تا پر افتخارترین تیم در تاریخ برگزاری این رقابت‌ها لقب بگیرد.

یحیی گل محمدی نیز برای سومین بار به عنوان سرمربی توانست با پرسپولیس به عنوان قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند تا به یکی از مهم‌ترین خواسته‌هایش برسد.

گل محمدی تنها یک روز پس از قهرمانی با پرسپولیس پیشنهاد مالی قابل توجه یک باشگاه صنعتی را دریافت کرده است. او که یک فصل دیگر از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده است پیشنهاد قرارداد دو ساله‌ای را بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان دریافت کرده است که در صورت پذیرش آن رکوردی تاریخی در جابجایی سرمربی لحاظ خواهد شد.

گل محمدی در حالی پیشنهاد حضور روی نیمکت این تیم شهرستانی را دریافت کرده است که همچنان تمرکز خود را روی بازی‌های فصل جاری جام حذفی قرار داده است. سرمربی سرخپوشان پایتخت ضمن تشکر از این پیشنهاد اعلام کرده است تا پایان بازی‌های جام حذفی هیچ موضوع دیگری را دنبال نخواهد کرد تا با آرامش برای دیدار پنجشنبه هفته جاری مقابل هوادار در نیمه نهایی آماده شود.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر تمرینات خود را برای این دیدار ادامه می‌دهد. سرخپوشان پایتخت ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه هفته جاری میهمان هوادار در نیمه نهایی جام حذفی خواهند بود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1768126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    16 1
    این پولها را خرج کشاورزها و کارگرهای کارخانجات بکنید که تولید کننده نان و کالا برای جامعه هستند مگر فوتبال چه نفعی دارد البته به غیر از ذی نفعان فوتبالی .
    • حمید IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      1 0
      با اینکه پرسپولیسی هستم ولی کاملا موافق هستم. درسته که تا حدی می‌تونه رو نشاط اجتماعی تاثیر بذاره ولی اگه به جای این فوتبال هزینش خرج اشتغال و کشاورزی و حل مشکل آب و مسکن جوونا بشه کاملا موافق هستم. کم پولی هم نیست آخه مگه چیکار می‌کنه یه فوتبالیست که به دلار پول بگیره اونم آنقدر زیاد، بعد من کار ۲۴ساعت سر کار هستم و ۲۴ساعت خونه برای ماهی ۵تومن با اجاره ۲.۵ میلیونی و ... واقعا خودمم نمیدونم آخرش چطوری به آخر ماه میرسه. به خدا نصف دندونام از بین رفتن ولی نمیتونم حتی برم بکشم و همیشه درد دارم ولی بعضیا...
  • حمید IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    3 0
    کاش این پولهاخرج اشتغال جوانان میشد
  • معلول خیلی شدید IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    3 0
    ساکت و امثال ساکت هم در این دنیا و هم در آخرت باید جواب گوی مردم بدبخت نیازمند و ناتوان که نون خوردن هم ندارند باید باشند نه تنها ساکت بلکه مدیران فولاد مبارکه که پولهایی هنگفت رو در اختیار ایم مدیر میگذارن فقط این بریز و بپاشها در فوتبال نیست سپاهان داره در همه ورزش‌ها باید مبالغ چند برابری عرف قرادادها داره پول بیت المال رو حیف و میل میکنه اومده به یک بازیکن درجه ده فوتبال مثل نور افکن برای ۳ سال ۷۵ میلیارد تون فقط قراردادپایه بستا که با پاداش و آپشن و ماشین گز و سکه و هزار تا چیز دیگه دویست میلیارد تومن رو پر میکنه آخه خدا رو خوش میاد آیا خدا وجود داره پول مملکت پول بیت المال رو عده ای از خدا بی خبر حیف و میل کنند پرفسور سمیعی که جون هزاران بیمار رو نجات داده یک هزارم درصد نور افکن که هر روز میاد تو تلویزیون ایحاد اغتشاش میکنه و دو قطبی درست میکنه تو جامعه نگرفته آقایون مسئولین به خودتون بی یاد بخدا آخرش نفرین ایم مردم بدبخت گریبونتون رو میگیره لعنت به مسئولین فولاد مبارکه که پول بیت المال رو دارن به باد میدن