۱ نفر
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
بهترین روش نصب بازی بر روی PS5

کمپانی سونی در خرداد سال ۱۳۹۹، در رویدادی که برای معرفی بازی‌ های این کنسول بود، به طور رسمی پلی استیشن 5 را معرفی کرد.

این سری از پلی استیشن ها، در دو مدل استاندارد و دیجیتالی رونمایی و به سرعت با استقبال گسترده گیمرها مواجه شد. در مدل استاندارد پلی استیشن 5، با خرید دیسک گیم و قرار دادن آن داخل کنسول می توان به راحتی بازی های مختلف را بر روی کنسول نصب کرد. در صورتی که از نسخه دیجیتال پلی استیشن استفاده می کنید، برای نصب بازی بر روی کنسول باید مراحل طولانی تری را طی کنید. روش ساده تر و بهتری برای دسترسی به بازی ها بر روی کنسول های بازی نسل 5 وجود دارد که آن خرید اکانت پلی استیشن پلاس است. در ادامه مطلب، به بهترین روش نصب بازی بر روی PS5 پرداخته خواهد شد.

بهترین روش نصب بازی بر روی PS5

چگونگی نصب بازی بر روی پلی استیشن 5

برای نصب بازی بر روی پلی استیشن 5، طبق مراحل زیر عمل کنید:

۱- برای این کار در وهله اول باید از اکانت خود خارج شده و بر روی آواتار خود در سمت راست گوشه صفحه کلیک کنید. پس از آن، گزینه Switch Use را انتخاب کرده وبر روی گزینه Add User کلیک کنید.

۲- در مرحله دوم، می بایست بر روی گزینه Get Started کلیک کنید تا وارد یک صفحه جدید شوید. در این صفحه، در ابتدا بر روی گزینه I Agree و سپس بر روی گزینه Confirm کلیک کنید.

۳- برای دسترسی به بازی های مختلف در PS5، پیشنهاد می شود اقدام به خرید اکانت پلی استیشن پلاس کنید. هنگامی که اکانت پلی استیشن پلاس را خریداری کردید، ایمیل و پسوردی به شما داده می شود که باید آن ها را در کادرهای نمایش داده شده وارد کرده و بر روی گزینه Sign In کلیک کنید.

۴- در این مرحله، به صفحه ای وارد می شوید که باز هم باید گزینه I Agree و هم گزینه Confirm را انتخاب کنید. پس از انتخاب، وارد صفحه دیگری می شوید که در آن باید بر روی گزینه‌ Do This Later کلیک کنید.

۵- در پایان می توانید به سادگی وارد اکانت PS5 خود شده و با رفتن به کتابخانه شخصی اکانت خود، بازی های مورد علاقه خود را دانلود کرده و به راحتی آن ها را نصب و اجرا کنید.

بهترین روش نصب بازی بر روی PS5

خرید اکانت پلی استیشن پلاس، بهترین روش دسترسی به بازی های مختلف در PS5

اغلب افرادی که به گیم و کنسول های بازی علاقه مند هستند، با پلی استیشن پلاس آشنایی دارند. کمپانی سونی در زمان رونمایی از پلی استیشن 3، سرویس اشتراکی پلی استیشن پلاس را نیز معرفی کرد که امکانات و قابلیت های ویژه ای را به کاربران ارائه می‌ دهد. اگر کاربر پلی استیشن 5 هستید و قصد نصب بازی بر روی آن را دارید، خرید پلی استیشن پلاس بهترین گزینه برای شما است. چرا که از مهم ترین قابلیت هایی که با خرید اکانت پلی استیشن پلاس می توانید از آن بهره مند شوید، دریافت بازی‌ های ماهانه به صورت رایگان است. برای انجام بازی های کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 به صورت آنلاین و چندنفره نیز نیازمند خرید اشتراک پلی استیشن پلاس هستید. علاوه بر این، به دارندگان اکانت پلی استیشن پلاس، تخفیف‌ های زیادی نیز ارائه می شود که با استفاده از این تخفیف ها می توان بازی ها را با قیمت کمتری خریداری کرد. به طور کلی، در صورتی که کاربر پلی استیشن 5 هستید، سرویس پلی استیشن پلاس بهترین گزینه شما برای دسترسی به بازی های مختلف است. چرا که این سرویس تعدادی از بازی‌ های معروف و محبوب سونی را به شما ارائه می کند.

بهترین روش نصب بازی بر روی PS5

برای خرید اکانت پلی استیشن پلاس، می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی فعال در حوزه فروش اکانت های اشتراکی اقدام کنید. جعو استور، یکی از این فروشگاه های ارایه دهنده اکانت های اشتراکی مختلف مانند اشتراک پلی استیشن پلاس است که اکانت هایی کاملاً معتبر و قانونی را ارائه می کند. اگر از علاقمندان دنیای موسیقی و در عین حال کاربر PS5 هستید، می توانید با نصب اسپاتیفای بر روی کنسول خود، به بیش از ۹۰ میلیون موسیقی بر روی پلی استیشن 5 دسترسی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر، به خرید اکانت اسپاتیفای مراجعه کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1768177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =