روزنامه کیهان اعدام «سرشبکه قاچاق زنان»‌ را  هم به جنبش زن، زندگی، آزادی ارتباط داد!

روزنامه کیهان نوشت: عصبانیت رسانه‌های ضدایرانی از اعدام قاچاقچی زنان و دختران ایرانی مهر تایید دیگری بر این مدعاست که در پس شعار زن، زندگی، آزادی این مدعیان دروغین حمایت از حقوق زنان، چیزی جز ترویج فحشا، بی‌بندوباری و ولنگاری نبوده است.

  • مواضع رسانه‌های ضدایرانی و اقدام عجیب رسانه‌های طیف مدعی اصلاحات در واکنش به خبر اعدام سر شبکه باند قاچاق زنان و دختران ایرانی در حالی است که این رسانه‌ها پاییز سال گذشته با ژست حمایت از حقوق زنان ایرانی، آتش بیار معرکه اغتشاشات بودند. موضوعی که پس از هدف‌گیری و تقبیح برخی مفاهیم همچون «ناموس‌پرستی» از سوی این رسانه‌ها، مهر تایید دیگری بر این مدعاست که در پس شعار زن، زندگی، آزادی این مدعیان دروغین حمایت از حقوق زنان، چیزی جز ترویج فحشا، بی‌بندوباری و ولنگاری نبوده است.

  • از سوی دیگر عملکرد این رسانه‌های مروج فساد و فحشا و به نام آزادی زنان صرفا به این موارد خلاصه نمی‌شود، راه‌اندازی کمپین‌های نظیر آزادی‌های یواشکی، دختران انقلاب، چهارشنبه‌های سفید، ترویج همجنس‌بازی، ازدواج سفید، آغوش رایگان و... تنها بخشی از تلاش‌های رسانه‌های معاند و ضدایرانی در سال‌های اخیر برای هدف قرار دادن باورها و اعتقادات نسل جوان و رواج فساد و فحشا در جامعه ایرانی است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1769135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =