24 ساعت بعد از کشتار در کوپرتینوی کالیفرنیا، قاتل فراری در تبادل آتش با پلیس کشته شد.

لس آنجلس تایمز نوشت: ماموریت تعقیب و گریز شریف آلمن، قاتل فراری که باعث کشته و زخمی شدن 11 نفر در کوپرتینو شده بود، با سگهای شکاری زمانی اتمام یافت که ماموران پلیس وی را در منطقه سانیویل بدام انداخته و با شلیک به وی، جانش را گرفتند.

مرد 49 ساله و راننده کامیون معدن در کارخانه سنگ معدنی روز چهارشنبه به وقت محلی بعد از جر و بحث در میتینگ کارخانه، با ترک جلسه و بازگشت مجدد 3 نفر را به ضرب گلوله کشته و 6 نفر دیگر را زخمی کرد. بعدا وی هنگام گرفتن اتومبیل زنی در پارکینگ کمپانی هیولارد پاکارد وی را نیز زخمی کرده و فرار کرد.

اما سوال اصلی برای رسانه ها این بود که چرا کارگری که 15 یال در یک جا مشغول به کار بوده و در تلویزیون محلی چهره شناخته شده و صلح طلبی هم بوده باید چنین کاری انجام دهد؟

برخی شایعات مبنی بر اینکه وی را در کارخانه تضعیف نژادی کرده اند مطرح شده اما مقامات کارخانه این موضوع را رد کرده اند. یکی از این مقامات گفته قاتل دو سه هفته پیش تصادف کرده و در این باره بسیار ناراحت و افسرده بوده است. شریف آلمن نماینده رانندگان کارخانه هم بوده و به عنوان فردی ضد خشونت همیشه کودکان سیاهپوست را هدایت می کرده تا به سمت کارهای خلاف نروند. مردم می گویند وی مورد فشار نژادی بوده است.

/5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =