برگزاری دورهمی خانواده فرهنگ و هنر در سمنان

دورهمی خانواده فرهنگ و هنر همزمان با هفته جمعیت و با موضوع خانواده و فرزندآوری عصر یکشنبه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، این دورهمی با حضور جمعی از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به همراه اعضای خانواده و نیز برخی از اصحاب فرهنگ و هنر توسط واحد بانوان و خانواده این اداره کل برگزار شد و در آن از بانوان و خانواده های موفق تجلیل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این دورهمی با تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع)، برگزاری این نشست ها را موجب ایجاد نشاط و شادی در بین کارکنان دانست و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان، یک اداره کل پویا، فعال سرزنده و در عین حال همیشه گرفتار است.

فرشید فلاح، گرفتاری این اداره کل را ناشی از تعدد وظایف در عرصه های مختلف فرهنگ، هنر و ... دانست و خطاب به فرزندان کارکنان این اداره کل اظهار داشت: پدران و مادران شما که شاغل در این اداره کل هستند بسیار تلاش می کنند و زحمت می کشند.

وی گفت: در ارشاد اسلامی محیطی همراه با شادی و اختلاف حاکم است و کارکنان این اداره کل قدر محیط کار خود را باید بدانند و هدف از این نشست نیز برگزاری یک دورهمی خانوادگی با نشاط و افزایش دوستی ها و مهربانی ها در بین خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به حضور برخی از اصحاب فرهنگ و هنر دراین دورهمی اشاره کرد گفت: این عزیزان نیز از خانواده فرهنگ و هنر هستند.

در این برنامه برخی از اعضای خانواده فرهنگ و هنر به بیان دلایل موفقیت، تعداد فرزندان و برخی از مسایل پرداختند و در پایان از دختران به مناسبت روز دختر و نیز خانواده های موفق تجلیل شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1771688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =