صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای اصفهان/وقوع تندباد در نیمه شرقی و شمالی استان

از امروز وزش باد نسبتا شدید تا شدید و وقوع تندباد لحظه‌ای در نیمه شرقی و شمالی استان را شاهد هستیم و در این راستا هشدار هواشناسی سطح زرد برای استان صادر شده است.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان، با ورود سامانه ناپایدار جدید به استان، از امروز وزش باد نسبتا شدید تا شدید و وقوع تندباد لحظه‌ای در نیمه شرقی و شمالی استان را شاهد هستیم و در این راستا هشدار هواشناسی سطح زرد برای استان صادر شده است.

منطقه اثر وزش باد شدید و نسبتا شدید تا تند باد لحظه‌ای را بادرود، خوانسار، مهاباد، نجف آباد، نطنز، گلپایگان، اصفهان، دهق، لنجان، شهرضا، کبوترآباد، مبارکه، مورچه خورت، میمه، ورزنه ،آران و بیدگل، اردستان، دهاقان، نایین و مبارکه است.

هواشناسی اصفهان همچنین نسبت به احتمال آسیب به صنعت کشاورزی، سازه‌های شهری و روستایی، احتمال شکستن درختان فرسوده و همچنین اختلال در مسیر تردد محورهای مواصلاتی استان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر امروز هشدار داده است.

در این راستا در سفرهای برون شهری، تمهیدات لازم در جهت حفظ ماشین‌آلات کشاورزی، توقف فعالیت‌ها درفضای باز و ارتفاعات، انجام تدابیر پیشگیرانه در جهت کاهش خسارات احتمالی ناشی از وزش باد شدید توصیه شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1772081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =