محسن یحیوی ترکیب کمیته 7+8 را بدون تغییرو ثابت اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین، عضو جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه جبهه پایداری نمی خواهد در کمیته 7+8 صندلی ای را اشغال کند، اظهار داشت: مسلم است که جبهه پایداری نمی خواهد در کمیته 7 نفره جایگاهی داشته باشد و به احتمال زیاد لیستی جداگانه خواهد داد. اما اینکه به جای این صندلی های خالی، چه افراد دیگری قرار خواهند گرفت، تا کنون بحثی نشده است.
وی در ادامه افزود: به نظر من شاکله 7+8 تثبیت شده است و بعید می دانم که این شاکله تغییر کند. بحث اصلی در بین اصولگرایان این است که این صندلی های خالی توسط افراد پر خواهد شد یا جریان های سیاسی.
یحیوی تصریح کرد : باید تلاش مضاعفی صورت بگیرد تا اصولگرایان لیست واحدی داشته باشند حتی اگر اصولگرایان مانند مجلس هشتم، لیست جداگانه بدهند افراد زیادی در این دو لیست مشترک هستند.
یحیوی با توجه به اظهارات برخی از اصولگرایان که فلان فرد وابسته به این جریان یا افراد است، در حالیکه خود عضو کمیته منتخب هستند و در هیچ جریانی عضویت ندارند، گفت: امیدوارم که مجموعه های اصولگرا مسئولیت اجتماعی را درک کنند و بیش ازمنافع حزبی، رضایت الهی را مدنظر قرار دهند .
یحیوی تاکید کرد : هرگونه اظهار نظری باید مسئولانه باشد و تخریب چهره های شناخته شده از هر روشی نادرست است. بنابراین باید براساس مصلحت حرکت کرد تا وحدت همه جانبه محقق شود .

/29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =