ادعای جدید روزنامه کیهان: رسانه‌های اصلاح‌طلب غربگرا تحت نفوذ موساد هستند!

روزنامه کیهان نوشت: یادداشت‌نویس ضدایرانی رویترز به نام «جان آیریش» جاسوس موساد بوده و یک افسر موساد در تماس به او گفته است: «باید فضای رسانه‌ها به گونه‌ای باشد که نخبگان در ایران را به این تحلیل برساند که بدون برجام، اقتصاد ایران شکست خواهد خورد.»!

  • روزنامه کیهان تلویحا ادعا کرد که موساد در روزنامه‌های اصلاح‌طلب نفوذ کرده است و به روزنامه‌نگاران این رسانه‌ها خط می‌دهد!
  • طیف غربگرا هم به‌ جای ابراز شرمندگی به خاطر پوچ از آب در آمدن وعده‌های برجامی، یا اعتراض به کلاهبرداری آمریکا، در اردوگاه غرب ایستاد و مدعی شد که برای عملی شدن وعده‌های لغو تحریم، ایران باید به مطالبات FATF هم تن بدهد! بر این مبنا دولت روحانی پنهانی به FATF تعهداتی شامل 41 بند و در قالب اکشن‌پلی را داد و 37 مورد آن را هم به اجرا گذاشت. اما این اقدام هم نه‌تنها موجب کاهش تحریم‌ها نشد، بلکه شمار 800 تحریم پیش از برجامی، به 1700 تحریم افزایش یافت!
  • این روزنامه در ادامه مدعی شده است: اینکه چرا جریان غربگرا همچنان بر تکرار این مسیر پر خسارت اصرار می‌ورزد از آنجا مشخص می‌شود که چندی پیش در گزارش برخی رسانه‌ها افشا شد که یادداشت‌نویس ضدایرانی رویترز به نام «جان آیریش» جاسوس موساد بوده و یک افسر موساد در تماس به او گفته است: «باید فضای رسانه‌ها به گونه‌ای باشد که نخبگان در ایران را به این تحلیل برساند که بدون برجام، اقتصاد ایران شکست خواهد خورد.»!




بیشتر بخوانید:

21220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1772590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =