انتقاد شدید قالیباف از یک «ناجوانمردی» / میراث‌دار هم‌سنگران خود باشیم، میراث‌خوار آن نباشیم

ایرنا نوشت: رئیس مجلس گفت: یک خطری که من و یکایک شما را تهدید می کند این است که خدای نکرده در این روزهای سخت به جای اینکه میراثدار هم سنگران خود باشیم، میراث‌خوار آن باشیم که اگر این امر اتفاق افتد ناجوانمردی و بی انصافی است.

  • محمد باقر قالیباف روز چهار شنبه در همایش ایثار گران یاران خراسانی اظهار کرد: رشد و پیشرفت کشور در گرو حرکت در مسیر فرهنگ دفاع مقدس است، برخی ها راه را به بی راهه رفته اند . وی گفت :برخی نیز حرف انقلابی می زنند و صدای بلند دارند ولی منش انقلابی و اخلاص ندارند.

  • رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز باید همه با درایت و برادری و اخلاص برای حل مشکل کنار هم باشیم گفت: رزمندگان در طول دفاع مقدس مشکلات را با گوشت و استخوان درک کردند و توانستند مدیریت کنند اینک نیز باید با تلاش مشکلات را شکست دهیم. قالیباف با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس و رزمنده بودن پیر شدن ندارد گفت: هر کدام از ما وظیفه ای داریم و نباید در مسیر تردید کنیم بلکه باید در مسیر حرکت کنیم.

  • رییس مجلس شورای اسلامی به سختی های دفاع مقدس و خاکریزها اشاره ای کرد و گفت: با همرزمانمان یک یک روز در خرمشهر بودیم و روز دیگر در عملیاتی دیگر، امروز باید همچون گذشته در کنار هم در یک عرصه باشیم. وی با بیان اینکه امروز مدیون جامعه ایثارگری هستیم افزود؛ باید تلاش کنیم تا مشکلات جامعه در زمینه های مختلف را حل کنیم ، چرا که رزمندگان برای سرافرازی کشورمان مسیر ایثارگری را پیمودند.

میراث دار همسنگران دفاع مقدس باشیم

  • رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در هر شرایطی که هستیم باید میراث دار همسنگران دفاع مقدس باشیم. قالیباف اظهار کرد: یک خطری که من و یکایک شما را تهدید می کند این است که خدای نکرده در این روزهای سخت به جای اینکه میراثدار هم سنگران خود باشیم، میراث‌خوار آن باشیم که اگر این امر اتفاق افتد ناجوانمردی و بی انصافی است.

  • وی با تاکید بر اینکه در هر شرایطی که هستیم باید میراثدار همسنگران خود باشیم، افزود: باید خود را مدیون امام، شهدا بدانیم و وفادار به همه باورهای انقلاب بدانیم و همیشه به آن افتخار کنیم. وی ادامه داد: حضور در دفاع مقدس یکی از نعمت های الهی بوده که در دوران جوانی نصیب ما شده است و آن را درک کرده ایم.

  • قالیباف تاکید کرد: باید شکر این نعمت الهی را به جایی آوریم و شکر این نعمت به این گونه است که در این مسیر حرکت کرده و میراث دار این فرهنگ باشیم باشیم.رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رزمندگان خراسان شمالی در جبهه های جنگ، افرادی پای کار و شجاع بودند.

۲۱۲۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1772653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =