پیروانی: ساپینتو به سمت داور آب دهان انداخت/ بیرانوند به عربستان نمی‌رود

مدیر تیم پرسپولیس گفت که علیرضا بیرانوند در جمع سرخپوشان می‌ماند و به لیگ عربستان نمی‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ افشین پیروانی درباره اتفاقات دربی ۱۰۱ و اعتراض سرمربی استقلال گفت: ساپینتو اول فصل برانکارد را زد، به یگان ویژه و داوران بی‌احترامی کرد و در این بازی هم به سمت داور آب دهان انداخت که فیلم آن موجود است.

وی با اشاره به بیانیه باشگاه استقلال درباره داوری ادامه داد: دشمن فرضی برای خودمان درست نکنیم و قبول کنیم پرسپولیس از استقلال بهتر بود.

پیروانی تصریح کرد: بهزاد غلامپور سمت من حمله کرد و گفت تو باعث شدی ساپینتو اخراج شود؛ یعنی آنقدر فوتبال بی در و پیکر است؟ حرکات و رفتار ساپینتو توهین آمیز بود.

مدیر تیم پرسپولیس با اشاره به مراسم ابتدای بازی و خودداری بازیکنان استقلال از دست دادن با پرسپولیسی‌ها گفت: استقلال میزبان بود و باید به ما که میهمان بودیم احترام می‌گذاشت ولی به خودشان اجازه ندادند سلام کنند. با این حال این گل‌محمدی بود که رفت و با سرمربی حریف دست داد. استقلالی‌ها از ابتدا با گارد آمده بودند.

پیروانی یادآور شد: با ساپینتو برخورد نشد و این موضوع باعث می‌شود مربیان داخلی و خارجی بعدی هم این حرکات را تکرار کنند.

مدیر تیم پرسپولیس درباره احتمال جدایی گل‌محمدی گفت: او امسال خیلی زحمت کشید و نتیجه زحماتش را هم دید. ان‌شاءالله خبر جدایی گل‌محمدی صحت نداشته باشد و اگر شرایط مهیا شود او در پرسپولیس خواهد ماند.

پیروانی درباره اینکه گفته می‌شود بیرانوند از تیم‌های عربستانی پیشنهاد دارد، خاطرنشان کرد: بیرانوند هیچ جا نمی‌رود. آرزوی تمام بازیکنان این است که در پرسپولیس بازی کنند. به شایعات توجه نکنید؛ همه بازیکنان در پرسپولیس می‌مانند.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1773283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بینام IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    به پیروانی ربطی نداردکه مربی استقلال چطوریست داورمسابقه خطای بنفع گرفت واقعابرای پیروانی متاسفم داورمسابقه رابرایتان درآورد
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    دروغگو .چطور هیچکس و هیچ دوربینی ندیده که ساپینتو چکار کرده ولی عکس شما هست که ساپینتو داره اخراج میشه و داری پوزخند میزنی .یعنی به هدفت رسبدی .
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    از این پیروانی مرموزتر آب زیرکار تر مربی تو ایران نیست چهره مظلوم ولی,. , ،با اینکه استقلالیم حیف یحیی کریم آقای باقری با این همکارن
  • اکبری IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    آقای پیروانی آب پرتاب آب دهن به سمت داور را شما گزارش کردی ، تو درزمین چکاره ای سرپرست پرسپولیس یا راپورتچی ؟ فیلم پخش شده از شما که در رختکن به بازیکنان میگی شارلاتان بازی کنید تا برنده شوید را قبول داری؟ یه شارلاتان چرا باید مدیر فوتبال باشد؟
  • ناصر. IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    درودبراسطوره ورزش افشین خان پیروانی باتعصب و فهمیده شیری کاکو شیرازی
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    طرفدار پرسپولیسم ولی واقعن ازین رفتار پیروانی بیزارم.این احساس رو از سر اتفاقات اون بازی (فکر کنم سپاهان بود) که یه همراه تیم دعوا راه انداخت و پیروانی تو فوتبال برتر منکرش شد بعد عکساو فیلماشو پخش کردن، تا دیگه انکار نکنه. الانم آتیش بیار معرکه شده، ساپینتو اخلاق خوبی نداره و فرهنگش با ما جور نیست ولی افتاد رو دیگه لگد نمیزنن.
  • خون آبی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    بعد از هفتاد سال تجربه این را درک کرده ام که با هوچی گری و جار و جنجال نمیشود بجایی برسید و همچنین با فیس و افاده و تکبر و غرور کسی راه بجایی نبرده است و هستند در شاکله و استخوانبندی تیم استقلال که در باد تکبر و قهرمانی بدون باخت در سال قبل توهم زده و در آسمانها سیر میکنند .اما واقعیت چیز دیگری است که نیاز به تدبر و افکار مهندسی شده در آرنج و ترکیبات تیمی دارد اما متاسفانه آنچنان بر روی مغز نوجوانان و جوانان کار شده است که به هیچ نحوی حاضر به پذیرش واقعیت نیستند و فقط و فقط برد و پیروزی تیمشان آنان را راضی و قانع میکند و اگر غیر از این باشد به زعم آنان تقلب شده و مافیای خیالی در پیروزی های رقیبشان دخیل بوده است و حق تیم آنان ضایع شده است در صورتی که اگر اندکی وجدان و انصاف در نزد آقایان وجود داشت تفاوت های دو تیم را در نحوه بازی کردن و برنامه های تیم و حمله و دفاع تیم ها بخوبی قابل تفکیک و تشخیص بوده است ...
  • سیاست IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    مثلا اگه غلامپور بعد گل سپاهان به داور میگفت مورایس رو اخراج کنه، اخراجش میکردن؟ به خدا غلامپور درحد استقلال نیست و باید قبول کنیم شلوغ بازی همیشه جواب نمیده و باید عوض بشه مثل پارسال پرسپولیس که کمک مربی و بدنساز و مربی دروازه بانش رو عوض کرد و نتیجه گرفت ولی امسال حسینی با غلامپور روز به روز پسرفت داشته! و هرکسی هم بیاد استقلال با وجود غلامپور افت خواهد کرد.
  • سعید IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    ازین ببعد خودت داور باش ، اینجوری خیالتون راحتتره