۳ نفر
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
ستاد کل نیروهای مسلح بیانیه داد

ایسنا نوشت :ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با پاسداشت یاد، نام و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) برای مقابله با هرگونه تهدید و تعرض دشمنان به آرمان‌های حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی، اعلام آمادگی کرد.

  • ستادکل نیروهای مسلح به‌مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (قدس سره) بیانیه‌ای به این شرح صادر کرد: «السلام علیک یا حضرت روح الله ۳۴ سال پس از ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و فقدان آن شخصیت مکتب‌ساز همچنان یاد و نام ایشان الهام‌بخش آزادگان و حق‌طلبان عالم است.

  • ملت شریف ایران به رغم زنجیره‌ای از توطئه‌ها و فتنه‌آفرینی‌های متعدد و مستمر از سوی جبهه استکبار و نظام سلطه، به فضل الهی مصمم‌تر از همیشه بر پیمان وثیق خود با امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهیدان عالی‌مقام، وفادار و با هوشمندی و اقتدار از دیواره‌های سخت تهدیدها، توطئه‌ها و تحریم‌ها عبور کرده و با اعتقاد و ایمان انقلابی خود در پیمودن راه و خط روشن حضرت روح‌الله (ره) و خلف صالح او حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عزت و عظمت خود را در معرض چشم همه ملت‌های عالم قرار داده است.

  • حضرت امام خمینی (ره) در نهضتی مبتنی بر سنت‌های الهی در مسیر راه انبیا حرکتی مردمی را پیش برد که متمایز از همه انقلاب‌های موجود در شرق و غرب بوده است. امام (ره) ضمن حضور در صحنه، اصول مکتب سیاسی اسلام ناب محمدی (ص) را برای مردم تبیین نمود و آنان را به ایمان آگاهانه و انقلابی رساند. جوشش این ایمان برآمده از حقانیت و تعقل باعث ورود مردم مسلمان ایران به میدان مبارزه شد تا این اقیانوس عظیم پرتلاطم، انقلاب بزرگ اسلامی را شکل دهد. پی‌ریزی حکومت اسلامی مبتنی بر آموزه‌های قرآن و عترت با ویژگی‌هایی ممتاز همچون عدم وابستگی به طاغوت‌های زمان، باعث شد که حرکت امام (ره) با هیچ حرکتی بعداز صدر اسلام تاکنون قابل مقایسه نباشد.

  • امروز سربلندی ملت ایران با تکیه بر اصل مترقّی ولایت‌فقیه برخاسته از تفکر اسلام ناب و خلاقیت آن امام سفرکرده و خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است و به واسطه آن، الگویی مناسب برای اداره جوامع بشری و تامین سعادت دنیوی و اخروی فرا روی سایر ملت‌ها نیز قرار گرفته به طوری که ندای مقاومت ضد استکباری در دورترین سرزمین‌ها به‌گوش می‌رسد، این اقتدار باعث تغییر در هندسه محاسباتی قدرت‌های جهان شده و تعبیری از فرمایش تاریخی امام خمینی (ره) است که اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

  • ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پاسداشت یاد، نام و آرمان‌های حضرت امام (ره) ضمن اعلام آمادگی برای مقابله با هرگونه تهدید و تعرض دشمنان به آرمان‌های حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی، چهاردهم خردادماه را به‌عنوان روز بزرگ تجدید میثاق امت با آرمان‌های امام راحل و بیعت مجدد با ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ارج می‌نهد و از اقشار و آحاد مختلف مردم انقلابی و حماسه‌ساز برای حضور پرشور و با شکوه در آیین‌های گرامیداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال حضرت امام (ره)، دعوت به عمل می‌آورَد.»



بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1773380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =