ارزیابی «توان عملیاتی مرزداران» / مقام ارشد فرماندهی مرزبانی به مرز با طالبان رفت + عکس

فارس نوشت: معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی فراجا در راستای بررسی آخرین وضعیت مرزهای سیستان و بلوچستان، از یگان‌های تابعه هنگ مرزی زابل بازدید کرد.

  • سردار اسدالهی معاون هماهنگ کننده مرزبانی فراجا اصبح امروز به اتفاق سردار "رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در یگانهای تابعه هنگ مرزی زابل ، توان عملیاتی مرزداران، وضعیت حفاظت فیزیکی یگانهای مرزی، فعالیت های عمرانی و نحوه اجرای طرح ها و دستورالعمل ها ی سازمانی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

  • معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی فراجا در این بازدید در جمع مرزداران گفت: خدمت در مناطق مرزی خصوصا ً در استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان با شرایط جغرافیایی خاص ، حقیقتا یک نوع جهاد در راه خداست و شما مرزداران غیور علی رغم وجود سختی ها و مشکلات ، جانانه از مرزهای ایران عزیز حراست و پاسداری می‌کنید و این زحمات شما در درگاه خداوند بدون اجر و پاداش نمی‌ماند زیرا شما با ایثار و فداکاری امنیت و آسایش ر ا برای مردم به ارمغان آورده‌اید.

ارزیابی «توان عملیاتی مرزداران» / مقام ارشد فرماندهی مرزبانی به مرز با طالبان رفت + عکس

  • سردار اسدالهی افزود: یک مرزبان برای موفقیت در مأموریت ‌ ها، باید مملو از عشق به کشور، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم باشد و مرزنشینان نیز باید مرزبانان را پناهگاه و نقطه امن خود بدانند.وی در ادامه عنوان کرد: مناطق مرزی خصوصاً در استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان همواره می‌تواند آبستن حوادث و اتفاقات باشند و ما در مجموعه مرزبانی باید در تمامی لحظات آماده پاسداری و حراست از مرزهای میهن عزیزمان باشیم و با توکل به خداوند و تلاش در جهت کسب آموزش‌های لازم، به بهترین شکل مأموریت‌مان را انجام دهیم.

  • گفتنی است: بازدید از گروهان ‌ها، پاسگاه ها و برجک ‌ های هنگ ‌ مرزی سراوان، ارزیابی وضعیت آموزشی مرزداران، بررسی نقاط حادثه خیز و خلأهای مرزی، ارزیابی رعایت دستورالعمل ‌ ها و اجرای طرح های عملیاتی و.. . از دیگر برنامه های بازدید سردار "اسدالهی" از مرزهای جنوبی استان بود.




بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1773427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =