سپاهان با بیانیه نقل و انتقالات را آغاز کرد

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی تیم فوتبال و همچنین شایعات موجود در فضای مجازی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع می‌رساند در خصوص فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، با توجه به رویکرد حرفه‌ای و برنامه‌ریزی صورت گرفته، محور فعالیت‌های حوزه فوتبال باشگاه بر مبنای انعقاد قراردادهای طولانی‌مدت ساماندهی و پی‌ریزی شده و بسیاری از بازیکنان فصل گذشته تیم، با این باشگاه برای فصل آینده با باشگاه قرارداد دارند.

طی روزهای گذشته و پس از درخواست سرمربی محترم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، مذاکره با بازیکنان مدنظر، بر اساس ارزیابی‌های حرفه‌ای و معیارهای فنی و بررسی‌های پزشکی انجام شده و در روزهای آینده، جزئیات این موضوع از مبادی رسمی باشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بدیهی است باشگاه هرگونه شایعه در خصوص جذب بازیکن جدید یا جدایی بازیکنان خود را تأیید نخواهد کرد و تنها منبع اطلاع‌رسانی در این زمینه، سایت و صفحه رسمی باشگاه خواهد بود.

با توجه به حضور قطعی فولاد مبارکه سپاهان در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده و برنامه‌ریزی دقیق صورت گرفته در راستای حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی، باشگاه تلاش خود را به منظور حضور شایسته و مقتدرانه در این مسابقات صورت خواهد داد و امیدوار است که نماینده شایسته ایران عزیز در مسابقات آسیایی فوتبال باشد.

همچنین پیرو دغدغه‌های هواداران محترم در خصوص رفتار حرفه‌ای اعضای تیم، به اطلاع می‌رساند با عنایت به اهمیت توجه به شئون رفتار حرفه‌ای بازیکنان تیم‌های مختلف باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، منشور رفتاری و اخلاقی ورزشکاران و کادر تیم‌های ورزشی این باشگاه با بررسی موارد باشگاه‌های اروپایی و آسیایی و همچنین تکیه بر قوانین بین‌المللی، در 4 بخش با بیش از 50 ماده تهیه شده و به عنوان ضمیمه قراردادهای ورزشکاران و کادر تیم‌های این باشگاه قرار دارد که همه امضاکنندگان موظف به رعایت مفاد آن هستند.

فولاد مبارکه سپاهان به عنوان مبتکر و آغازگر این منشور، بر موارد حرفه‌ای، اخلاقی، انضباطی و فعالیت‌های رسانه‌ای بازیکنان نظارت داشته و کمیته انضباطی باشگاه در خصوص نظارت بر عملکرد بازیکنان در طول قرارداد آنها و واکنش لازم و حرفه‌ای در صورت مشاهده تخلف، اقدامات لازم را صورت می‌دهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1773700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =