حوادث صبح دوشنبه 18 مهر 1390:

سرقت تریلی با بار در حومه تهران
5 سارق زورگیر با حمله به راننده یک تریلی و ضرب و جرح، او را با دست و پای بسته در بیابان رها کردند.با کمک روستاییان راننده مجروح به بیمارستان انتقال یافت که در حال حاضر در شرایط بحرانی به سر می‌برد.به گزارش «جام‌جم»، شامگاه چند روز پیش راننده یک دستگاه تریلی که از یک اداره دولتی در حوالی میدان راه‌آهن تهران کابل بارگیری کرده بود، محل را به قصد تحویل محموله به کارخانه‌ای در کهریزک در جنوب پایتخت ترک کرد. عقربه‌های ساعت به 23 نزدیک می‌شد که در نزدیکی کارخانه و در یک جاده خاکی به یکباره یک خودروی سواری راه عبوری راننده را در تاریکی شب مسدود کرد. در پی این ماجرا، راننده با حمله 5 مرد نقابدار روبه‌رو شد که با استفاده از شوکر او را مورد ضرب و جرح قرار دادند و سپس با بستن دست و پا و چشم‌های راننده او را درون صندوق عقب خودرو انداختند و یکی از مهاجمان با قرار گرفتن پشت فرمان خودروی تریلی محل را ترک کرد.ساعتی بعد مهاجمان با بیرون آوردن راننده او را در بیابان رها کرده و متواری شدند. با فرار مهاجمان سارق از محل، راننده که از ناحیه پا، صورت، بینی و دست‌ها بشدت مجروح شده بود، موفق به گشودن پاهایش شد و با کنار زدن پارچه‌ای که چشم‌هایش با آن بسته شده بود، خودش را در بیابان تاریک مشاهده کرد. مرد راننده با دیدن چند چراغ روشن، خودش را به زحمت به آن‌سو کشید و با فریاد از روستاییان کمک خواست. دقایقی بعد چند نفر از روستاییان به کمک راننده مجروح شتافتند و معلوم شد این محل روستای ولی‌آباد از توابع شهرستان ورامین است. با کمک روستاییان و گزارش موضوع به ماموران انتظامی، جوان مجروح به بیمارستان انتقال یافت و به دلیل شدت جراحات وی در چندین نوبت تحت عمل جراحی قرار گرفت.با شکایت ارائه شده از راننده تریلی، پرونده‌ای در این ارتباط تشکیل و با دستور قضایی پرونده برای شناسایی و دستگیری سارقان به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد.با شروع تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد مهاجمان از سارقان حرفه‌ای هستند که پس از خروج راننده به همراه محموله، او را تعقیب کرده و در بیابان به او حمله‌ور شده و تریلی را با محموله‌اش سرقت کرده‌اند.با جمع‌بندی اطلاعات و بازبینی محل سرقت، تحقیق و جستجو برای دستگیری سارقان فراری ادامه دارد.

سرهنگ عباسچیان، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی در ارتباط با این خبر به «جام‌جم» گفت: پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، تحقیق در این زمینه آغاز و خودروی تریلی متعلق به مالباخته در حوالی شهرستان ورامین در حالی کشف شد که محموله از سوی سارقان به سرقت رفته بود. رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی افزود: با جمع‌بندی اطلاعات و سرنخ‌هایی که از مهاجمان به دست آمده، تیم ویژه پلیس جستجو برای دستگیری سارقان را آغاز کرده است.


دام خواستگار خیابانی برای دختر جوان
پسر جوانی که به قصد انتقام از دختر مورد علاقه سابقش، با ربودن وی، او را به همراه دوستانش به باغ متروکه‌ای در شهریار کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد.به گزارش جا‌م‌جم، رسیدگی به این پرونده هفته گذشته با شکایت دختر جوانی مبنی بر ربوده شدن از سوی 3 مرد و آزار و اذیت از سوی آنها در دستور کار پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت.شاکی به پلیس گفت: روز حادثه در حال بازگشت به خانه‌مان در شهریار بودم که راننده یک خودروی پراید مقابلم توقف کرد و مرد جوانی به نام سعید که پیش از این با او دوست بودم، از آن پیاده شد و با چاقویی که همراه داشت مرا به مرگ تهدید کرد و به زور درون خودرو انداخت و از راننده خواست حرکت کند.دختر جوان اضافه کرد: با التماس از آنها خواستم رهایم کنند، اما توجهی نکرده و کتکم زدند. پس از طی مسافتی خودرو مقابل یک باغ در حومه شهر توقف کرد و خواستگار سابقم همراه راننده مرا از خودرو بیرون آورده و درون باغ بردند.

دختر جوان در رابطه با دام شیطانی متهمان گفت: دقایقی بعد، راننده از باغ بیرون رفت و سعید مرا کشان کشان به انتهای باغ برد. همان موقع یکی از دوستانش به ما ملحق شد.وی افزود: با گریه و التماس می‌خواستم به من آسیبی نرسانند، اما سعید چند سیلی به صورتم زد و بعد یک بطری شیشه‌ای را شکست و با آن بدن و دست و پای مرا زخمی کرد.شاکی ادامه داد: دقایقی بعد او و دوستش مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و سعید ـ یکی از مردان آزارگر ـ از صحنه‌های آزار و اذیت من از سوی دوستش با گوشی تلفن همراه فیلمبرداری کرد.دختر جوان افزود: او دوباره مرا کتک زد و با چاقو موهایم را برید. در حالی که بدحال شده بودم، مرا درون خودرویی انداخته و با خود از باغ بیرون بردند. شاکی تصریح کرد: با دور شدن از آن محل در نزدیکی یک ساختمان متروکه من را از خودرو بیرون انداخته و متواری شدند.در پی شکایت دختر جوان، جستجو برای دستگیری مردان آزارگر آغاز شد تا این‌که دو روز پیش خانه یکی از متهمان در جنوب شهر شناسایی و متهم در این محل دستگیر شد.متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و گفت: چندی پیش با شاکی در یکی از بوستان‌های شهر آشنا شده و او را خواستگاری کردم اما چند هفته پیش پس از مشاجره با یکدیگر ارتباطمان پایان یافت. روز بعد از دوستم شنیدم که دختر جوان برای آشنایی با پسری دیگر ارتباطش را با من قطع کرده است. بنابراین قصد انتقام از او را داشتم.

متهم اضافه کرد: روز حادثه به کمک یکی از دوستانم او را به باغی متروکه در حومه شهر منتقل کردیم و او را کتک زدم. در همین موقع دوستم رفت و برادر او به ما ملحق شد. من فقط دختر جوان را کتک زدم، او را مورد آزار و اذیت قرار ندادم، بلکه همدست فراری‌ام که درون باغ بود، او را در دام سیاه خود گرفتار کرد. متهم افزود: از او فیلم سیاهی تهیه نشد. بلکه گوشی تلفن خاموش خودم را مقابل دختر جوان گرفتم تا او گمان کند از او فیلم تهیه کرده‌ام تا از ما شکایت نکند. در پی اظهارات متهم، او با دستور قضایی بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهریار روانه بازداشتگاه پلیس شد. تحقیقات از متهم برای دستگیری دیگر همدستان فراری وی ادامه دارد.

 

سارقان مسلح طلافروشی در تهران ناکام ماندند
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 سارق مسلح خبر دادکه روز گذشته قصد سرقت از طلافروشی در خیابان تکاوران داشتند.سرهنگ خانچرلی به پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، گفت: با کسب گزارش‌های مردمی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مبنی بر سرقت از یک مغازه طلافروشی در خیابان تکاوران ماموران سر کلانتری چهارم بلافاصله وارد عمل شدند.این مقام انتظامی ادامه داد:ماموران با کسب مجوز قضایی با مراجعه به محل مشاهده کردند که 2 نفر با در دست داشتن سلاح گرم قصد سرقت از طلافروشی را دارند. خانچرلی افزود: در این ارتباط با انجام یک عملیات ضربتی به طور غافلگیرانه متهمان به نام‌های سیامک و محسن دستگیر شدند. این در حالی بود که یکی از سارقان با استفاده از شیشه شکسته در مغازه، رگ گردن خود را زد و قصد خودکشی داشت.وی از انتقال متهم مصدوم به بیمارستان خبر داد و گفت: در بازرسی بدنی از متهمان 2 قبضه سلاح گرم، تعدادی فشنگ جنگی، یک عدد نوار چسب پهن و یک رشته دستبند پلاستیکی کشف و ضبط شد. رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: در بازجویی از متهم به نام سیامک وی گفت، با کمک محسن با توجه به خلوتی خیابان تکاوران نقشه سرقت از طلافروشی واقع در این خیابان را طرح‌ریزی کرده بودند. خانچرلی از تحویل متهمان به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی پرونده‌شان خبر داد و گفت: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.
/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 177455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    1 0
    عزیزان همه چی آرومه و همه جا امنو امانه.