افتتاح ۱۰۲ پروژه محیط زیستی کشور با حضور معاون رئیس جمهور در بندرعباس

صبح ساحل نوشت: «علی سلاجقه» معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در بندرعباس 102 پروژه محیط زیستی را با اعتبار 10 هزار میلیارد تومان در 19 استان بصورت آنلاین افتتاح کرد.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در آئین افتتاح این پروژه ها با بیان اینکه طرح دریا محور یکی از طرح‌های ملی دولت سیزدهم است، و اینکه شعار هفته محیط زیست امسال مبنی بر «نهضت ملی کاهش آلودگی های پلاستیکی» است، بیان کرد: سالانه ۱۸۵ هزار تن پلاستیک در کشور تولید می‌شود و در بخش‌های مختلف صنعتی و تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.


معاون رئیس‌جمهور افزود: آیین نامه کاهش مصرف کیسه های بلاستیکی در کشور آبان ماه ۱۴۰۱ ابلاغ شده که اتفاق مبارکی است.


در ادامه سلاجقه از برگزاری چندین نشست بین المللی از سوی این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: یکی از این نشست ها کنفرانس بین المللی «گرد و غبار» است که ۱۸ و ۱۹ شهریورماه امسال با حضور مقامات در تهران برگزار می شود.

علی سلاجقه در ادامه آئین افتتاح این برنامه، اظهار کرد: مردم بهترین پشتوانه انقلاب و رهبری هستند و با حضور در تمامی صحنه‌های حساس ثابت کردند که پای این نظام ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه مسئولان قبای خدمت به تن کردند، افزود: در این نظام "مسئولیت" با خدمت صادقانه به مردم معنا پیدا می‌کند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون رئیس جمهور، جوانان را سرمایه‌های عظیم و ارزشمند کشور برشمرد و بیان کرد: جوانان تضمین کننده انقلاب اسلامی هستند و آینده این کشور و نظام به حرکت و تصمیم آنها گره خورده است.

وی قرار است بازدیدی از جزیره هرمز و پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس داشته باشد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1775326

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =