ماموریت سخت مسی در اینترمیامی

چهارشنبه، روز جشن گرفتن در اینتر میامی بود؛ و البته یک شوک بزرگ برای فوتبال جهان. لیونل مسی انتخاب خود را انجام داد.

ایمان گودرزی؛ بالاخره بعد از سالها رویای اینترمیامی محقق شد. مسی، بزرگترین بازیکن تاریخ از نظر بسیاری، میامی را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرد. در چند هفته آینده یکی از استثنایی ترین فوتبالیستهای تاریخ پیراهن صورتی رنگ میامی را که از حالا به بعد مشهور می شود، به تن خواهد کرد.
بدون شک این لحظه ای تاریخی است که مسیر اینترمیامی و کل فوتبال آمریکا را تغییر خواهد داد. با این حال، وقتی صحبت از اینترمیامی به میان می آید، باید به وضعیت این تیم در حال حاضر نگاه کرد و این که مسیر آنها مطمئنا نیاز به تغییر دارد. مسی دارد به تیمی قدم می گذارد که وضعیت آشفته ای دارد.
خوشبینی و بدبینی افراد بستگی به نگاه آنها دارد. یک فرد بدبین در حال حاضر اینترمیامی را باشگاهی می بیند که سرمربی ندارد و در قعر جدول قرار دارد. چنین فردی تیمی را می بیند که بی ستاره تر از تمام تیمهایی است که مسی تا به حال در آنها بازی کرده است. آنها تیمی را می بینند که از بازیکنی 35 ساله توقعاتی عجیب و غریب دارد، بازیکنی که دست کم در سالهای اخیر نشان داده که بیشتر ترجیح می دهد در سطح باشگاهی کمتر دوندگی داشته باشد و بیشتر از نبوغ خود استفاده کند.
با این حال، یک فرد خوشبین، این اتفاق را یک فرصت بزرگ برای اینترمیامی در نظر می گیرد. آنها این شانس را دارن دکه باشگاه را به طور مشخص برپایه تصویر و شهرت مسی بازسازی کنند. از نظر یک فرد خوشبین ، اینترمیامی مثل یک بوم نقاشی سفید در گوشه ای از جهان اس تکه می تواند بسیاری از ورزشکاران سرشناس را جذب خود کند، به ویژه حالا و پس از حضور برنده هفت توپ طلا در این تیم، اوضاع قطعا بهتر خواهد شد.
اما، اشتباه نکنید، اینتر میامی فقط به این دلیل که مسی قلم روی کاغذ آورده است، به جام MLS والس نمی‌شود. کار سختی برای همه درگیران در پیش است و حتی با وجود مسی که هنوز در هیئت مدیره است، هنوز چیزهای زیادی برای کشف کردن وجود دارد.
اما اشتباه نکنید، اینترمیامی قرار نیست ناگهان به سمت فتح لیگ MLS (لیگ فوتبال آمریکا) پیش برود فقط به خاطر اینکه مسی با این تیم قرارداد بسته است. همه اعضای این تیم کار بسیار سختی در پیش دارند و حالا حتی با وجود مسی هم بسیاری از مسائل در این باشگاه است که باید حل شود.
وقتی دیوید بکام در سال 2007 با لس انجلس گلکسی قرارداد بست بخشی از قرارداد او این بود که بتواند مالک باشگاهی اختصاصی برای خودش با قیمت مناسب شود بکام این بند را فعال کرد و تیم میامی را راه انداخت و بالاخره در سال 2020 به آن شخصیتی رسمی بخشید.
میامی همیشه یک مقصد توریستی جذاب برای اکثر ستارگان سرشناس فوتبال جهان بوده و اینترمیامی به دنبال این بود که از جذابیت شهر و مالک خود برای جذب ستاره های فوتبال استفاده کند.
مسی پیشنهاد بارسلونا را نپذیرفت چون از مشکلات مالی شدیدی که این باشگاه داشت آگاه بود و نمی خواست مثل دو سال قبل درگیر ماجراهای عجیب و غریبی با باشگاه سابق خود شود. او پیشنهاد فوق نجومی عربستانی ها را نیز رد کرد تا نشان دهد به چیزی فراتر از پول فکر می کند.
یکی از بندهای قرارداد مسی این است که می تواند در بخشی از سهام باشگاه اینترمیامی شریک شود و این یعنی چشم انداز یک آینده ایده آل در منطقه ای ایده آل و توریستی برای مسی و خانواده او.
میامی قطعا نیاز دارد ستاره های دیگری را نیز جذب کند کنار مسی قرار دهد اگر می خواهد برای کسب جام و فرار از منطقه سقوط بجنگد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1775807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =