۰ نفر
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
نکاتی درمورد خرید پارتیشن های اداری

امروزه پارتیشن اداری در بین انواع مبلمان اداری دارای محبوبیت زیادی هستند. پارتیشن ها برای کارمندان فضا و محیط آرام تری را به ارمغان می آورد و امکان داشتن فضایی شخصی را می دهد و تا حدودی حریم شخصی کارکنان را حفظ می کند.

اگر شما هم به دنبال خرید پارتیشن اداری هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. به طور کلی می توان گفت که نکات خرید پارتیشن متغییر است و بستگی به نوع و طرح هایی که در بازار موجود است دارد اما در ادامه به چند نکته کلی در مورد خرید پارتیشن اداری اشاره می کنیم.

نکات خرید پارتیشن های اداری

پارتیشن بندی از هر نظر هم مقرون به صرفه بوده و هم امکان جابه جایی به راحت ترین روش ممکن را فراهم می آورد.

انتخاب صحیح متریال پارتیشن

پارتیشن ها همانند دیگر مبلمان اداری از مواد و متریال مختلفی ساخته می شود اما برای جلوه بیشتر، شیشه را جزو متریال اصلی قرار می دهند. اگر به دنبال کارایی و دوام بیشتر پارتیشن هستید حتما در هنگام انتخاب به متریال آن توجه فرمایید.

اگر به دنبال جلوه طبیعی برای فضای کاری خود هستید ام دی اف یک متریال عالی است. ام دی اف یکی از بادوام ترین متریال هایی است که می توانید در این زمینه به کار گیرید. همچنین قابل ذکر است که می توانید ام دی اف را با سایر مبلمان اداری خود ست کنید.

سبک محیط کار و پارتیشن اداری

هنگام انتخاب پارتیشن های اداری حتما به سبک محیط اداری خود توجه کنید و با توجه به سبک محیط اداری خود سفارش را ثبت کنید. پارتیشن شیشه یکی از ساده ترین سبک های پارتیشن اداری است که شما می توانید با ام دی اف یا آلومینیوم در طرح ها و رنگ های مختلف ادغام کنید.

نکاتی درمورد خرید پارتیشن های اداری

ارتفاع پارتیشن

هنگام انتخاب پارتیشن های اداری باید فضای کار در نظر گرفت. اگر فضای اداره شما بسته باشد باید از پارتیشن های بلند و اگر باز باشد باید از پارتیشن هایی با ارتفاع نیمه استفاده کنید.

انتخاب نوع پارتیشن، تک جداره یا دو جداره

از انواع مدل های پارتیشن اداری به تک جداره و دوجداره می توان اشاره کرد. به طور کلی می توان گفت پارتیشن های دوجداره اداری قیمت بالاتری دارند وعایق های مناسبی برای صوت و حرارت است همچنین مقاومت بالاتری نسبت به پارتیشن های تک جداره دارند. اگردر یک محیط کاری پر رفت وآمد و پرسر و صدا مشغول به کار هستید پیشنهاد ما به شما پارتیشن های دوجداره است اما اگر به دنبال پارتیشن ارزان قیمت هستید بهتر است پارتیشن های تک جداره را انتخاب کنید. پارتیشن های اداری تک جداره و دوجداره در مدل های ام دی اف، شیشه ای، آلومینیومی و چوبی وجود دارد.

رنگ پارتیشن

همیشه در طراحی و اجرای دکوراسیون اداری باید به نقش رنگ توجه ویژه ای شود. هرچه رنگ های جذاب تری انتخاب شود قطعا در روحیه افراد تاثیر مثبتی می گذارد.

نکاتی درمورد خرید پارتیشن های اداری

توجه به قیمت و بودجه مالی

بودجه از عامل مهم دیگری است که در خرید تجهیزات و مبلمان اداری باید در مورد آن فکر کنید. قبل از گرفتن هرگونه تصمیمی به این سوال که چقدر باید برای دفترهزینه کنم پاسخ منطقی دهید. هنگامی که بر روی بودجه خود متمرکز شدید، به دنبال بهترین معامله برای خرید باشید.

سخن پایانی

انتخاب و خرید پارتیشن های اداری کاری دشوار و طاقت فرسا نیست اگر تمامی نکاتی که در بالا به آن اشاره شد اجرا گردد. ما در مجموعه ژاویز سعی بر آن داریم تا با دانش خود و دستگاه های بروز، تمامی خواسته های شما را مطابق با بالاترین استانداردهای موجود تولید کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1775982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =