آمادگی مخابرات منطقه سمنان برای تجهیز شهرک صنعتی سرخه به تکنولوژی فیبرنوری

با هدف بهبود خدمات‌ مخابراتی و ارتباطی به واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان سرخه، مدیر مخابرات منطقه سمنان میزبان فرماندار این شهرستان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، این دیدار که با هدف تأمین و ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان سرخه برگزار شد، حجت‌اله کرمانی، فرماندار شهرستان سرخه، درخواست کارآفرینان و کارفرمایان شهرک صنعتی این شهرستان را درخصوص نیاز مبرم به خط تلفن و اینترنت پرسرعت و لزوم تجهیز واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرک به تکنولوژی فیبرنوری مطرح کرد.

در این دیدار مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: مخابرات استان با استفاده از پرسنل با دانش و متعهد، توجه ویژه به تولید و ارائه خدمات مطلوب مخابراتی و ارتباطی به واحدهای صنعتی و تولیدی را در سرلوحه اقدامات خود دارد.

مهندس دارائی تصریح کرد: خدمات مخابراتی از جمله خدمات باند پهن و اینترنت پرسرعت، بستری مهم در راستای کارآمدتر کردن، درک بهتر مشتریان برای ارائه خدمات بیشتر، افزایش ارزش کسب و کار و رونق تولید می‌باشد.

در پایان این جلسه مقرر شد اقدامات اولیه طرح فیبرکشی شهرک صنعتی سرخه به زودی انجام و با همکاری سه‌جانبه فرمانداری شهرستان سرخه، شرکت شهرک‌های صنعتی استان و مخابرات منطقه سمنان این مهم تحقق یابد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1776668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =