شهروندان شهرکرد از وضعیت کیفیت آب آشامیدنی مرکز استان راضی نیستند

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد گفت : مسئولان مرتبط درخصوص تامین آب آشامیدنی پایدار و دارای کیفیت مطلوب باید نسبت به عملکرد خود در این حوزه، نمایندگان مردم شهر در شورای اسلامی و شهروندان را قانع کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، فاطمه بیگی در یکصد و هشتادوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهروندان شهرکرد از وضعیت کیفیت آب آشامیدنی مرکز استان راضی نیستند.

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهرکرد تأکید کرد: مسئولان مرتبط درخصوص تامین آب آشامیدنی پایدار و دارای کیفیت مطلوب باید نسبت به عملکرد خود در این حوزه، نمایندگان مردم شهر در شورای اسلامی و شهروندان را قانع کنند.

وی افزود: هم‌اکنون پاسخ‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری درخصوص تامین آب آشامیدنی پایدار و دارای کیفیت مناسب برای شهرکرد قابل‌ قبول و قانع‌کننده نیست.

بیگی پیگیری موضوع آب آشامیدنی پایدار و کیفی برای شهرکرد را ضروری اعلام و تصریح کرد: از دستگاه‌های نظارتی چهارمحال و بختیاری درخواست می‌شود تا کوتاهی‌های انجام شده در سال‌های گذشته برای تامین آب آشامیدنی پایدار و کیفی را بررسی و با متخلفان برخورد کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرکرد همچنین به محقق نشدن تخصیص زمین و آب مورد نیاز برای احداث مجتمع دامداران در ناحیه غرب شهرکرد یادآور شد: دراین راستا تاکنون پاسخ قانع‌کننده از مدیران جهاد کشاورزی، شرکت آب منطقه‌ای و سایر مسئولان مرتبط دریافت نشده است.

بیگی اظهار داشت: احداث مجتمع دامداران در ناحیه غرب شهرکرد از مهم‌ترین خواسته‌های اهالی این ناحیه و فعالان مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد در ۲۵ سال گذشته به‌شمار می‌رود.

شایان ذکر است، اعضای شورای اسلامی شهرکرد با کمک ۲۰۰ میلیون ریالی شهرداری و شورای اسلامی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد چهارمحال و بختیاری موافقت کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1777591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =