پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد

مسئول واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد گفت: سال گذشته بودجه واحد نقلیه و موتوری ۷.۵ میلیارد تومان بوده و برای امسال ۱۵ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز می‌باشد.

به گزارش خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،بابک احمدی بااشاره به فعالیت ۹۶ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در حوزه‌های مختلف اظهارداشت: از مجموع دستگاه‌ها، ۶ دستگاه در حوزه پخش مکانیزه آسفالت و ۱۰ دستگاه در حوزه حمل آسفالت فعالیت دارند که روزانه ۵۰۰ تن آسفالت توسط ۱۰ دستگاه حمل می‌شود.

وی افزود: همچنین ۴ دستگاه لودر در حوزه معدن، سنگ‌شکن، آسفالت و قطعات بتنی و یک دستگاه لیفتراک نیز در حال فعالیت هستند و ۴ کامیونت و یک دستگاه فلاکس آسفالت نیز جهت لکه‌گیری آسفالت در سطح شهر فعال هستند که روزانه ۶۰ تن آسفالت توسط این دستگاه حمل می‌شود.

مسئول واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه در راستای آبیاری فضای سبز یک تانکر حمل آب خدمات رسانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: همچنین تعدادی از ماشین آلات جهت خاکبرداری به صورت روزانه ۴۰۰ مترمکعب فعالیت می‌کنند.

احمدی ادامه داد: همچنین ۲ دستگاه لودر برای عملیات عمرانی و راه‌سازی و ۳ دستگاه بیل‌بکهو جهت عملیات خدمات شهری و پاکسازی معابر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به ضرورت تعمیر و بازسازی ناوگان گفت: به صورت روزانه تعمیر اساسی دستگاه‌ها ازجمله تعمیر موتور، سرویس کلی، دیسک و صفحه انجام می‌شود، همچنین بازسازی و رنگ‌آمیزی کلیه خودروهای ناوگان، تمدید بیمه نامه‌ها، خرید روغن و لاستیک و تأمین سوخت مورد نیاز ماشین‌آلات نیز توسط این واحد انجام می‌شود.

مسئول واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد افزود: در حال حاضر ۵ دستگاه ماشین پرس زباله‌کش و یک دستگاه جاروب مکانیزه جهت امورات خدمات شهری فعال و ۲ دستگاه دیگر نیز جدید خریداری می‌شود. که به زودی یک دستگاه جدول و یک دستگاه مخزن‌شو به ناوگان اضافه می‌شود.

احمدی ادامه داد: یک دستگاه بیل زنجیره‌ای جهت فعالیت در معدن سنگ‌شکن، دو دستگاه نیسان جهت انجام خدمات عمرانی مناطق یک و دو در حال فعالیت می‌باشد.

وی گفت: همچنین دو دستگاه وانت مزدا جهت واحد اجراییات و سد معبر، یک دستگاه نیسان جهت اجرای احکام واحد اجراییات، یک دستگاه آمبولانس جهت خدمات در سطح شهر و ارامستان‌ها و تعداد ۲۰ دستگاه سواری جهت انجام امور اداری و ماموریت‌های خارج از استان فعال می‌باشد.

مسئول واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد تصریح کرد: یک دستگاه جهت خط کشی خیابان‌های سطح شهر و چهارراه‌ها و یک بالابر جهت انجام امور فرهنگی و ترافیکی سطح شهر، دو دستگاه جرثقیل جهت کلیه امورات فرهنگی و ترافیکی و خدمات رسانی و فنی مهندسی سطح شهر و کلیه سازمان‌های وابسته، یک دستگاه تریلی جهت حمل ماشین‌آلات راه سازی و پخش آسفالت در سطح شهر و خارج از شهر و سه دستگاه گریدر و غلطک‌ جهت انجام پروژه‌های عمرانی نیز فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به بودجه این واحد بیان کرد: سال گذشته بودجه واحد نقلیه و موتوری ۷.۵ میلیارد تومان بوده و برای امسال ۱۵ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز می‌باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1779004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =