کشف ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در محدوده خاورشهر

مهر نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۴۰ هزار لیتر فرآورده‌های سوختی قاچاق در یکی از واحدهای صنعتی در محدوده خاورشهر این شهرستان و دستگیری ۴ قاچاقچی سوخت، خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی بیان داشت: در پی در یافت اخباری در هفته‌های اخیر مبنی بر دپو، توزیع و قاچاق سوخت به صورت خارج از شبکه در یکی از واحدهای صنعتی در محدوده خاورشهر پیگیری موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری مربوط قرار گرفت.

وی گفت: برسی‌های اولیه حکایت از این داشت، یک واحد صنعتی در محدوده خاورشهر مقدار فراوانی فرآورده‌های نفتی را در مخازن بزرگ خارج از شبکه توزیع جمع‌آوری کرده است.

این مقام انتظامی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات به دست آمد، متهمان با استفاده از ۲ دستگاه اتوبوس شرکت واحد و یک دستگاه خودرو ایسوزو اقدام به قاچاق فرآورده‌های جمع‌آوری شده کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه روز گذشته تیمی از کلانتری ۱۷۷ خاورشهر با هماهنگی‌های قضائی به نشانی اعلامی اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از محل حدود ۴۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را حدود ۱۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند اظهار داشت: در این زمینه ۴ قاچاقچی دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی بخش خاوران معرفی شدند.

سرهنگ طرهانی در پایان بر مبارزه قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و نتایج بسیار مناسب آن تاکید کرد و از مردم خواست؛ هرگونه اطلاعات خود در خصوص فعالیت‌های مجرمانه و غیر قانونی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

بیشتر بخوانید:

کشف ۱۷ کیلو تریاک توسط پلیس راه آهن تهران

۲۳۳۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1779100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =