16 فیلم سینمایی و تلویزیونی از جمله «خبرچین!»، «راه بی‌پایان»، «سقوط امپراتوری رم» و «وکیل لینکلن‌سوار» در روزهای پایانی هفته روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم‌ها در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 21 و 22 مهرماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار؛ تهران و شما پخش خواهد شد.
 
نام فیلم و کارگردان
شبکه
زمان پخش
خلاصه داستان
بازیگران
«خبرچین!»، استیون سودربرگ، 2009، آمریکا
یک
پنجشنبه 21 مهرماه ساعت 23:10
مارک ویتاکر در یک شرکت مواد غذایی کار می‌کند که تولید لیسین از مهمترین آن‌هاست و در صنایع غذایی جهانی مورد توجه است. سهامداران شرکت در حالی که به دنبال راهکارهایی برای تثبیت قیمت لیسین با سیاست‌های نادرست اقتصادی دولت آمریکا در بازار جهانی هستند متوجه جابجایی مقدار هنگفتی از حساب‌های مالی شرکت می‌شوند و ...
مت دیمن، لوکای مک‌هیو کارول، ادی جمیسن
«راه بزرگ آبی»، جیلو پونته کوروو، 1975، ایتالیا و فرانسه
یک
جمعه 22 مهرماه ساعت 1 بامداد
مردمان بندر کوچکی در جنوب ایتالیا با ماهیگیری امورات زندگی خود را به سختی می‌گذرانند. دراین بین مرد میانسالی با دو پسر و یک دختر و همسرش به طور مستقل و جدا از دیگران به وسیله نارنجک‌های دستی ماهی‌گیری می‌کند که با مخالفت اهالی دهکده و پیگیری سختگیرانه پلیس مواجه می‌شود.
ایومونتان، آلیدا والی، فرانسیسکو رابال
«راه بی‌پایان»، جواد ارشاد (تلویزیونی)
یک
جمعه 22 مهرماه ساعت 16:10
دوچرخه‌سواری به نام شاه‌چراغی در راه سفر ادواری به مشهد مقدس به قهوه‌خانه‌ای دورافتاده درجاده قدیم مشهد که توسط زنی بیوه و دخترش اداره می‌شود، می‌رسد. پسر نوجوان زن در تعمیرگاه کنار قهوه‌خانه مشغول کار است. در این میان مالک اصلی قهوه خانه تلاش دارد برادر معتاد خود را به آنها تحمیل کند.
حسین محجوب، رضا صابری، مالک سراج، زهره مرادی، علی حصیرباف، عطیه غبیشاوی،  محمدرضا مهرانیان
«پاتوروسـیتو»، خوزه لوئیس ماسا، 2004، آرژانتین
دو
جمعه 22 مهرماه ساعت 17:30
در روز تولد پاتوروسیتو قبیله از او می‌خواهد سه امتحان را پشت سر بگذارد و با اثبات شجاعت رئیس قبیله شود. در این بین مرد غریبه‌ای که به دنبال گردنبندی می‌گردد.
---
«صدای زندگی»، عبدالله باکیده (تلویزیونی)
دو
جمعه 22 مهرماه ساعت 23
نادر شکوری مالک یک کارخانه تشتک‌سازی، در حال سفر به اروپا برای عقد قرارداد با یک شرکت خارجی جهت خریدِ دستگاه‌های جدید است. منصور رستمی شریک نادر که انسانی نااهل است، برعکس نادرعلاقه‌ای به ادامه کار و وجود کارخانه نشان نمی‌دهد و سعی در تعطیل کردن کارخانه و فروش آن دارد، اما نادر طبق وصیت پدرش در مقابل این خواسته واکنش نشان می‌دهد و مقاومت می‌کند.
ابوالفضل پورعرب، عنایت‌الله بخشی، مهدی امینی‌خواه، پرستو صالحی
«مادر»، دیروو موقام، 1976، هند
سه
پنجشنبه 21 مهرماه ساعت 10:30
وی‌جی شکارچی است که حیوانات را زنده می گیرد و به باغ وحش و سیرک می‌فروشد. کوپال نات پیرمردی است که حیوانات را از وی‌جی می‌خرد . مادر وی‌جی از کار پسرش ناراضی است. وی‌جی با دخترکوپال نات نامزد می‌شود. مادر از عروسش تقاضا می‌کند با کار وی‌جی مخالفت کند. عروس می‌پذیرد، اما وی‌جی دست از شکار برنمی‌دارد.
---
«بازرس مورس (مرگ به موقع)»، جان مدن، 2000، انگلستان و آمریکا
سه
پنجشنبه 21 مهرماه ساعت 16:30
پیرمردی با ناتوانی جسمی کشته می‌شود. به ظاهر همه چیز نشان‌دهنده این است که خودکشی کرده است. مورس به مرد جوانی که داماد خانواده است شک کرده و او را به زندان می‌اندازد.
جوهان توان، کوین واتلی
«این هفت نفر»، سیامک صرافت
سه
پنجشنبه 21 مهرماه ساعت 20:30
رامین جوان 30 ساله است که به همراه همدستش تصمیم می‌گیرد درعرض دو ساعت از طلا فروشی دست به سرقت بزند، علت این سرقت برای رامین انتقام و برای همدستانش حمید، مینا و یاسمن پول است.
امیرحسین صدیق، علی اوسیوند، سحر زکریا
«سقوط امپراتوری رم»، آنتونی مان، 1964، آمریکا
سه
پنجشنبه 21 مهرماه ساعت 23:30
مارکوس اورلیوس آنتونیوس ، سزار روم در اواخرعمرخود فرمانداران روم را جهت اتحاد با یکدیگر فرا می خواند ، گویی به وی الهام شده بود که امپراطوری پس ازمرگش به نابودی و سقوط خواهد رسید . با مرگ امپراطور دو وارث تاج و تخت ظهور می کنند.
سوفیا لورن، استیفن بوپد، جیمز میسن، کریستوفر پلامر
«قهرمان را بکش»، کریستین سیسما،‌ 2010، آمریکا
سه
جمعه 22 مهرماه ساعت 14:30
نیت و کیت که به پیشنهاد نیت برای خرید حلقه ازدواج به یک جواهرفروشی رفته‌اند، با گروه سارقینی رو به رو می‌شوند که خود دچار دو دسته‌گی شده‌اند .
در این میان دو برادر که با تمام شدن سوخت اتومبیل خود ناچارمی‌شوند پیاده به سمت مقصد حرکت کنند، نا خواسته درصحنه درگیری یک گروه شبه نظامی واقع می‌شوند.
جیسن میوس و سامانتا لاک‌وود
«وکیل لینکلن‌سوار»، براد فرمن، 2011، آمریکا
چهار
جمعه 22 مهرماه ساعت 20:30
پسر پولداری همراه  مادر خود صاحب یک آژانس املاک است. یکی از مشتریان این آژانس دختر جوانی است که به دلیل ناتوانی در پرداخت کرایه خانه قصد تعویض آن و نقل مکان به یک آپارتمان ارزان‌تر را دارد. با مراجعه مکرر دختر به آژانس پسر به او علاقه‌مند می‌شود و ...
ماتیو مکاناهی، ماریسا تومی، جاش لوکاس
«ماموریت در استرالیا»، هـندل بیوتوی و مایک گابـریـل، 1990، استرالیا و آمریکا
تهران
پنجشنبه 21 مهرماه ساعت 13:30
کودی با یک عقاب طلایی دوست است. گروهی شکارچی به واسطه دوستی پسر با عقاب او را می‌دزدند تا از این طریق، عقاب را به دام بیاندازند.
باب نیوهارت، اوا گابور، جان کندی
«در میان گرگ‌ها»، ژرار اولیور، 2010، اسپانیا و آلمان
تهران
جمعه 22 مهرماه ساعت 40 دقیقه بامداد
مارکوس همراه خانواده‌اش برای اربابی گله‌داری می‌کند. گرگ به گله می‌زند و مارکوس برای جبران خسارات مجبور است برای کار به کوهستان برود. پیرمردی در کوهستان از او مراقبت می‌کند، اما پس از مدتی او بیمار شده و می‌میرد.
 
«خانواده پیدا و پنهان»، بارنت بین، 2009، آمریکا
تهران
جمعه 22 مهرماه ساعت 13:30
استر با مرگ همسرش که یک ورشکسته است مجبور می‌شود خانه‌اش را ترک کند و به خانه‌ای قدیمی برود که تنها دارایی اوست. استر با کمک وکیلش قصد فروش خانه‌ای را که دراجاره کودکان بی‌سرپرست است دارد.
الن بری، لین کول، جف پورتل
«معمای آرتا»، حسن کاربخش (تلویزیونی)
شما
پنجشنبه 21 مهرماه ساعت 23:45
پرفسور فرخی به ایران می‌آید تا درباره دوران تاریخی ارتا تحقیق کند. او درگیر قاچاقچیانی می‌شود که در پی تطمیع و تهدید او هستند، برخی مشکلات خانوادگی نیز او را درگیر کرده است.
سولمازغنی‌زاده، نادرفلاح، منوچهرآذری
«یارش»، احمد فتحی
شما
جمعه 22 مهرماه ساعت 13:30
اَرَز، پیرمردی امیدوار و پرتلاش است که به لحاظ مالی در تنگناست. او کره اسبی به نام مَلَ قوش را تربیت کرده و او را برای شرکت درمسابقه آماده می‌کند.
جمال اجلالی، عنایت‌الله بخشی، مهتاج نجومی، عارف لرستانی


58243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
    0 0
    دیشب به جای فیلم ... شبکه 3 برای بار چندم گلادیاتورو نشون دادن چرا؟؟؟؟؟