کیهان تکذیب دیدار سوزوس از سوی خاتمی را ناموجه دانست و نوشت چرا خاتمی به جای تکذیب اظهارات سوروس ، خبر کیهان را تکذیب می‌کند؟

این روزنامه افزود:

آقای خاتمی باید اظهارات وی را تکذیب کند نه خبر کیهان را. ولی با توجه به نمونه‌های مشابه، این احتمال قوت می‌گیرد که آقای خاتمی بیم آن دارد که در صورت تکذیب اظهارات جرج سوروس با ارائه اسناد ملاقات از سوی او مواجه شود.

کیهان همچنین از قول سوروس خبر داد:  جرج سوروس می‌داند اظهاراتش به موقعیت خاتمی لطمه شدیدی می‌زند ولی چرا ماجرای ملاقات خود را افشاء می‌کند؟ کاش آقای خاتمی می‌دانست علت اصلی این اقدام جرج سوروس آن است که وی بعد از ماجرای اخیر، تاریخ بهره‌گیری از آقای خاتمی را تمام شده تلقی می‌کند.

  
 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 17808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۱
    4 0
    کسی سوال مرا جواب دهد: اگر این جرج سوروس آدم بد و فاسقی است، که ملاقات با او هم جرم است، چرا شهادتش علیه یک مسلمان پذیرفتنی است؟ و اگر شهادتش پذیرفتنی است، چرا ملاقات با جرم است؟
  • بی نام IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۱
    3 0
    رهبر معظم انقلاب : « یا دیگران ،خارجی‌ها، بیگانگان، تلویزیون‌های مغرض علیه کسی یا کسانی حرفی بزنند ادعا کنند که اینها فلان جا خیانت کردند، خطا کردند، ما هم عین همان را پخش کنیم، این ظلم است این مورد قبول نیست. رسانه‌های بیگانه دلشان برای ما نسوخته است. کی حقایق را خواسته‌اند روشن بشود در مورد ما که در این مورد حقیقت را گفته باشند ادعاهائی می‌کنند نباید گفت اینها شفافیت است. اینها شفافیت نیست. این کدر کردن فضاست... ».
  • بی نام IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۱
    2 0
    كيهان حواسش باشه جوري از جرج خبر و تحلیل ننویسه که ارتباطش با جرج سوروس رو بشه! کاش می نوشت تاریخ مصرف خاتمی به چه دلیل برای اون تموم شده. اگه این تاریخ مصرف به سر اومده کیا جانشینش شدن که ارتباط با اونا عاقلانه تر از ارتباط با خاتمیه؟
  • محمد IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۱
    4 1
    کاش لا اقل شما خجالت می کشیدید و آتش بیار معرکه نبودید
  • بی نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۱
    6 1
    حالا دیگر جرج سوروس شده منبع اطلاعات روزنامه های حامی دولت!!!