گام بلند دستگاه قضایی استان برای حفظ حقوق عامه

استاندار قزوین گفت: در ایام اخیر دستگاه قضایی استان با ابتکار عمل گام‌های بلندتری را رو به جلو برداشته و عملکرد بسیار خوبی در خصوص حفظ حقوق عامه داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین روز شنبه در آئین تجلیل از قضات و کارکنان نمونه دستگاه قضایی استان قزوین که به مناسبت هفته گرامیداشت قوه قضائیه برگزار شد، اظهارکرد: استان قزوین با استقرار مجموعه جدید قضایی بسیار منسجم و پر تلاش عمل می‌کند و در ایام اخیر دستگاه قضایی استان گام‌های بلندتری را رو به جلو برداشته است.

او افزود: این‌ عملکرد مناسب و تعامل خوب ارکان حاکمیت فرصت خدمت‌گذاری مناسبت‌تری را برای مردم فراهم کرده است و امیدواریم روزبه‌روز شاهد پیشرفت استان در سایه این همکاری‌های خوب باشیم.

اعلایی با تبریک هفته قوه قضائیه و با بیان اینکه دستگاه قضایی استان عملکرد بسیار خوبی را در خصوص حفظ حقوق عامه داشته است، اظهارکرد: علاوه بر اقدام مهم حفاظت از حقوق عامه، نگاه باز سازمان بازرسی، توسعه و بهبود عملکرد اداره کل زندان‌ها، اقدمات مثبت ثبت اسناد به ویژه سنددار کردن اراضی کشاورزی و عملکرد ویژه سایر قسمت‌های دستگاه قضا توانسته استان را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دهد که امیدواریم این روند با گذر زمان هر روز شتاب بیشتری بگیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1781432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =