داوران سر الهامی را بریدند

مازیار الهامی کاپیتان سابق تیم ملی با رای داوران بازی را به نماینده آذربایجان واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مازیار الهامی کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته ایران که چندین سال است به عنوان یک فایتر ایرانی در مسابقات MMA مبارزه می کند، امروز شنبه سوم تیرماه سال۱۴۰۲ به مصاف نماینده کشور جمهوری آذربایجان رفت و این دیدار در نهایت با رای داوران به سود نماینده آذربایجان تمام شد.
الهامی که با سازمان octagon قرارداد دارد، ساعاتی پیش در شهر آلماتی کشور قزاقستان به مصاف «گوندوز نبی او» از کشور جمهوری آذربایجان رفت و علی رغم مبارزات زیبای که به نمایش گذاشت، موفق نشد نظر داوران را جلب کند و در نهایت داوران رای به سود «گوندوز نبی او» دادند.


مازیار الهامی که سال ها عضو تیم ملی کاراته ایران بود، دو مدال برنز در مسابقات کاراته قهرمانی جهان در سالهای ۲۰۰۲ و ۲۰۱۲ بدست آورد و در مسابقات قهرمانی آسیا نیز صاحب ۴ مدال آسیایی در رشته کاراته را دارد، الهامی در چارچوب مسابقات MMA موفق به کسب ۷ پیروزی شده و متاسفانه پنجمین باخت را نیز تجربه کرد.


«گوندوز نبی او» از قهرمانان سابق تیم ملی کشتی آذربایجان بوده و در مسابقات MMA موفق به کسب ۸ پیروزی تاکنون شده است و سه باخت نیز در کارنامه این مبارز آذربایجانی دیده می‌شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1781675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =