ایسنا نوشت:

پرواز ايرباس به شماره 443 تهران - تبريز، ظهر امروز پس از سه ساعت تاخير انجام شد، اما پس از گذشت حدود نيم ‌ساعت، خلبان اعلام كرد كه به علت نقص فني، هواپيما به تهران بازمي‌گردد.

هواپيما كه قرار بود ساعت 9:40 از تهران به مقصد تبريز پرواز كند، پس از سه ساعت تاخير در ساعت 12:40 از زمين بلند شد اما پس از حدود نيم ‌ساعت پرواز با اعلام خبر بروز نقص فني به تهران بازگشت و پس از رفع نقص فني دوباره به سوي تبريز پرواز كرد كه البته تعدادي از مسافران از سوار شدن به هواپيما صرفنظر كردند.
بر اساس اعلام شاهدان، هنگام نشستن هواپيما برخي از مسافران با اصرار از هواپيما پياده و تعدادي از آن‌ها موفق به اخذ چمدان‌هاي خود شدند، اما عده‌اي ديگر هم‌چنان در فرودگاه در انتظار بازگشت چمدان‌هاي هستند كه با پرواز دوباره هواپيما به تبريز رفته بود.
به گفته‌ي يكي از مسافران، قرار است وجه بليت خريداري شده به مسافراني كه در تهران ماندند، به‌طور كامل پرداخت شود، اما هيچ خدماتي از جمله يك ليوان آب از سوي مسوولان فرودگاه به مسافران وحشت‌زده، ارايه نشده است. هم‌چنين اعلام شده در صورتي كه مسافران درخواست كنند چمدان‌هاي بازگشتي براي آن‌ها فرستاده شود، بايد وجه آژانس را خودشان متقبل شوند.
وي با تاكيد بر اين‌كه فرودگاه بايد در موارد اضطراري آمادگي پاسخگويي به مسافرين را داشته باشد، گفت: خلبان در هواپيما بدون هيچ مقدمه‌اي گفت كه به علت نقص فني بايد به تهران بازگرديم؛ اين در حالي است كه برخي از مسافران با ابراز نارضايتي از نحوه‌ي بيان اين موضوع بسيار وحشت زده شدند.
اين مسافر با بيان اين‌كه احتمالا هواپيما ساعت شش عصر به تهران مي‌رسد، اظهار كرد: به عنوان يك مسافر شرايط كشور را درك مي‌كنم اما حداقل در اين شرايط بايد خدمات انساني بيش‌تر و بهتر باشد.

/39/39

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • س ا ر ه US ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
    0 1
    هواپیما مال زمان دایناسورهاست خب! چرا مردم درک نمیکنن :))