اعضای شورای اسلامی شهر آبادان در انتخاب شهردار جوان و انقلابی این شهر هوشمندانه عمل کردند

عباس‌پور، انتخاب شهردار جوان و انقلابی آبادان از سوی اعضای شوراب اسلامی شهر را هوشمندانه خواند و گفت: با اقدامات جهادی شهردار به زودی شاهد تحولات بسیار در آبادان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از آبادان؛ احسان عباس‌پور در آئین کلنگ‌زنی احداث کارخانه آسفالت آبادان، گفت: زمانی که شهردار انتخاب شد اعضای شورای اسلامی شهر مورد انتقاد قرار گرفتند و مردم اعتقاد داشتند آبادان نیاز به مدیری بزرگ دارد ولی شهردار منتخب توانست در مدت زمان کوتاه تغییرات چشمگیری در سطح شهر ایجاد کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، با تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آبادان، گفت: در هفت ماه اخیر شاهد شروع دوباره در حوزه عمران و آبادی آبادان بوده‌ایم و مردم حلاوت این خدمت را چشیده‌اند.

وی بیان کرد: البته مشکلات زیادی همچنان پابرجاست ولی معتقدیم اقدامات عمرانی برنامه ریزی شده پله پله مشکلات را حل می کند.

عباس‌پور افزود: آبادان بیش از ۱۰ سال در انتظار پروژه‌های عمرانی از جمله روکش آسفالت معابر شهری بود.

وی گفت: ورودی‌های شهر در گذشته بسیار نامناسب بود و تا کنون گل‌کاری فصلی در آبادان وجود نداشت ولی با شروع سال جدید و آغاز به کار شهردار جوان و جهادی شاهد تغییرات گسترده در این زمینه بودیم.

فرماندار ویژه آبادان خاطر نشان کرد: با تدابیر اندیشیده شده و اقدامات جهادی شهرداری آبادان به زودی شاهد تحولات بسیار در آبادان خواهد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1784419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =