مهرنوشت:

 
 
وزیر امور خارجه در دیدار سفیر روسیه ضمن اشاره به پیشرفتهای کشورمان در زمینه های مختلف اظهار داشت: دو کشور ایران و روسیه به هم نیازمندند و ما می توانیم حامی یکدیگر باشیم.
الکساندر سادونیکف ، سفیر فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران امروز شنبه در پایان مأموریت دیپلماتیک خود در تهران با علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
صالحی در این دیدار ضمن طبیعی خواندن افت و خیزهایی که در روابط فیمابین در این سالها رخ داده است ، افزود: دو کشور در موضوعات مختلف اشتراک نظر دارند.
 
وی گفت: دو کشور باید تلاش کنند روی نکات مشترک سرمایه گذاری کنند ، ضمن اینکه اراده خوبی بین مسئولین دو کشور برای استفاده از فرصت ها جهت توسعه روابط وجود دارد و ایران می تواند دوست مطمئنی برای روسیه باشد.
 
وزیر امور خارجه ضمن اشاره به پیشرفتهای کشورمان در زمینه های مختلف اظهار داشت: دو کشور ایران و روسیه به هم نیازمندند و می توانیم حامی یکدیگر باشیم.
 
الکساندر سادنیکف سفیر روسیه نیز در این دیدار با تشکر از همکاری خوب مسئولین کشورمان با وی در مدت حضورش در ایران گفت: دو کشور ظرفیت کارهای بزرگ را دارند چرا که اهداف و منافع جنبه استراتژیک دارد.
 
وی در این دیدار ابراز امیدورای کرد که ایران مستقل به سطوح بالاتر ارتقا یابد و افزود : نگاه دو کشور به برخی مسائل نزدیک است و باید با ارتباطات و مشورتهای بیشتر و تماسهای منظم زمینه های همکاری را هموار تر کرد.
/212212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حبیبیان IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    2 1
    در اینکه ایران میتواند دوست مطمئنی برای هر کشوری باشد شکی نیست . ولی اجازه بدهیم طرف مقابل هم برادری اش را ثابت کند......
  • سياست خارجي افت و خيز دار IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
    2 1
    افت هاش طبيعيه، خيزي هم كه الحمدالله در كار نبيست، البته به جز با ونزوئلا و بشار و جند تاي ديگه كه كلي خيز هاي پر هزينه اي هستن