پانا نوشت:

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی تولیدات رسانه ای عفاف و حجاب گفت: طی چند وقت گذشته آمار عفاف و حجاب در جامعه افزایش یافته است این درحالیست که یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از غیر واقعی بودن این آمار خبر می دهد.
پروین سلیحی در خصوص افزایش آمار عفاف و حجاب در جامعه گفت: افرادی که این آمار را ارائه می دهند آموزش دیده هستند و به صورت علمی کار می کنند. همچنین جامعه آماری آنها بر اساس وجوه علمی است.
وی ادامه داد: شاخص های بدحجابی در جامعه تنها بد پوششی نیست بلکه این موضوع شامل معیارهای دیگری نیز می شود.
به گفته سلیحی شورای فرهنگی اجتماعی زنان در این باب سیاست های نظارتی خواهد داشت و گزارشات آماری افزایش عفاف و حجاب را به صورت تفکیک شده از ارگان ها و سازمانهای مختلف پیگیری می کند.
به گفته مشاور امور بانوان صدا و سیما بر اساس این آمار رعایت عفاف و حجاب از سوی افراد جامعه تا حدودی افزایش داشته است.


این آمارها آمار دقیق و منطقی نیست
از سوی دیگر داریوش قنبری در خصوص آمارهای ارائه شده از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره افزایش 10 درصدی عفاف و حجاب در جامعه اظهار داشت: این آمارها آمار دقیق و منطقی نیست و معمولا از سوی برخی مدیرانی ارائه می شود که تنها می خواهند گزارشی مطلوب از وضعیت کاری خود را ارائه دهند.
وی با بیان اینکه شخصا تایید کننده هیچ کدام از این آمارها نیست افزود: در این زمینه گزارشی به دست ما نرسیده است و به نظر می آید این آمارها ابهامات زیادی داشته باشد زیرا برای ارئه آنان باید بسیاری از شاخص ها را در نشر گرفت.


وضعیت حجاب 7 تا 10 درصد بهبود داشته است
این در حالی است که چندی پیش سردار احمدی مقدم در خصوص گقت: "براساس گزارش شورای عالی انقلاب فرهنگی، وضعیت حجاب 7 تا 10 درصد بهبود داشته است."
وی ادامه داد:ظاهر جامعه از نظر اخلاقی بهبود پیدا کرده است. چون همگام با ناجا، ادارات، رسانه ها و بخش هایی دیگر از جامعه وارد عمل شده اند."
به گفته او نتیجه ورود بخش های دیگر به موضوع حجاب، بهبود وضعیت ظاهری جامعه و کاهش جرائم جنایی و اخلاقی است.
45232


 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
    0 0
    لطفابخاطرخداکه هم شده این حضرات موقع تعطیلی مدارس دخترانه جلواین مدارس بیایندوضع حجاب راببینند چه وااسفای است!توخودحدیث مفصل بخوان ازاین مجمل